5/5 - (1 امتیاز)

شیرآلات مناسب برای آشپزخانه چه ویژگی‌ دارند؟ اگر تصاویر دکوراسیون آشپزخانه‌ها را نگاه کرده باشید، احتمالاً متوجه شدید که شیرآلات زیبا چه تأثیری در زیبایی دکوراسیون دارند. شیرآلات آشپزخانه یکی از پرکاربردترین قسمت‌های آشپزخانه هست. هنگام کار در آشپزخانه بیشترین قسمتی که از آن استفاده می‌کنید، شیر آب است. پس بهتر است برای خرید آن در کنار زیبایی به دوام و کیفیت آن نیز توجه کنید.

در کنار همه این موارد مهم‌ترین مسئله در خرید شیرآلات آشپزخانه انتخاب شیرآلات مناسب برای آشپزخانه شما است. برای داشتن آشپزخانه‌ای زیباتر بهتر است قبل از خرید شیرآلات، درباره آن اطلاعات کافی داشته باشید.

با اینکه این وسیله در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه بسیار پرکاربرد و مؤثر است؛ اما آن‌طور که باید به آن توجه نشده است. به همین دلیل شاید شما هم با این وسیله آشنا نباشید. پس انتخاب شیرآلات مناسب و باکیفیت برای شما دشوار می‌شود. امروزه شیرآلات متنوعی در بازار وجود دارند. این موضوع نیز انتخاب را برای شما سخت‌تر می‌کند. در این مطلب ابتدا شما را با ویژگی‌های این محصول آشنا می‌کنیم. سپس به شما کمک می‌کنیم شیرآلات مناسب برای آشپزخانه خود را پیدا کنید. همچنین برای آشنایی با جدیدترین شیرآلات آشپزخانه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

انتخاب بهترین شیرآلات برای آشپزخانه

برای انتخاب بهتر شیرآلات آشپزخانه باید به چند نکته دقت کنید: ابتدا به میزان فشار آب در خانه خود دقت کنید. شیرآلاتی انتخاب می‌کنید باید متناسب با میزان فشار آب باشد. سپس باید به سینک ظرف‌شویی دقت کنید. شیرآلات و سینک ظرفشویی باید متناسب باهم باشند. برای سینک‌های دارای یک سوراخ باید شیرآلاتی انتخاب شود که ولوم آب به نازل چسبیده است و برای سینک‌هایی که دارای بیش از یک سوراخ هستند باید شیرآلاتی که ولوم آب جدا از لوله نازل است انتخاب شود.

جنس شیرآلات از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید به آن دقت کرد. یکی از بهترین جنس‌های شیرآلات برنج است. برنج مقاومت زیادی در دماهای بالا دارد. همچنین در برابر زدگی و خوردگی نیز بسیار مقاوم است. درگذشته از سرب نیز برای ساخت شیرآلات استفاده می‌شد. اما امروزه به دلیل سمی بودن سرب از آن استفاده نمی‌شود. مس نیز می‌تواند به‌سرعت باکتری‌ها را از بین ببرد. اما شیرآلات مسی زود لک می‌شوند و نگهداری از آن‌ها دشوار است. پس جنس برنج می‌تواند بهترین انتخاب برای شیرآلات مناسب برای آشپزخانه باشد.

انواع شیرآلات آشپزخانه مدرن

شیرآلات آشپزخانه انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت. شناخت انواع شیرآلات به شما کمک می‌کند تا شیرآلات مناسب برای آشپزخانه و نیاز خود را بیابید.

  • شیرآلات تک اهرمی: این شیرآلات دارای یک اهرم است. اگر آشپزخانه کوچک یا شلوغی دارید این شیرآلات گزینه مناسبی هستند. شیرآلات تک اهرمی مناسب سینک با یک سوراخ است.
شیرآلات تک اهرمی

شیرآلات تک اهرمی

  • شیرآلات اهرمی دوقلو: این نوع شیر دارای دو ولوم است. با این شیرآلات می‌توان جریان آب سردوگرم را مخلوط کرد. شیرآلات دوقلو مناسب سینک با دو سوراخ هستند.
شیرآلات اهرمی دوقلو

شیرآلات اهرمی دوقلو

  • شیرآلات شاوری: گستردگی فضای حرکتی این نوع شیرآلات دلیل محبوبیت آن‌هاست. می‌توانید نازل آن را بیرون بکشید و به هر قسمتی از سینک که می‌خواهید آب بپاشید.

شیرآلات شاوری

  • شیرآلات فنری: با این شیرآلات هم می‌توانید به‌جای سینک که می‌خواهید آب بپاشید. همچنین این شیرآلات جریان آب را راحت‌تر برقرار می‌کنند.
شیرآلات فنری

شیرآلات فنری

  • شیرآلات استیل ضدزنگ: این نوع شیرآلات در برابر دما و زنگ‌زدگی بسیار مقاوم هستند. اثر لکه نیز بر روی آن باقی نمی‌ماند.
  • از دیگر انواع شیرآلات مناسب برای آشپزخانه می‌توان به شیر استیل مات، شیر سفید و رنگی، شیر با نازل دارای لامپ ال ای دی، شیرآلات توکار، شیرآلات پل، شیر فیلتردار، شیرآلات چشمی، شیرآلات هوشمند و موارد دیگر اشاره کرد.

بهترین شیرآلات برای آشپزخانه

امروزه برندهای ایرانی و خارجی بسیاری در زمینه شیرآلات باهم در رقابت هستند. این برندها متناسب باکیفیت، مقاومت و زیبایی محصولاتشان محبوب شده‌اند. به همین دلیل برخی از برندهای شیرآلات از محبوبیت بیشتری برخوردارند. آشنایی با این برندها به شما در انتخاب شیرآلات مناسب برای آشپزخانه کمک می‌کند. در ادامه این مطلب برندهای برتر را به شما معرفی می‌کنیم و برای هرکدام بهترین محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

برند KWC

شیرآلات KWC ساخت کارخانه KWC ایران است. این کارخانه با قدمت 140 سال تحت لیسانس سوئیس فعالیت می‌کند. محصولات این برند جزء بهترین شیرآلات در حوزه مدیریت مصرف آب است. همچنین این شیرآلات دارای طراحی زیبا و جدید، کیفیت عالی و تجهیزات ویژه است. همین موضوع این برند را بسیار محبوب کرده است.

از ویژگی‌های مهم این شیرآلات می‌توان به مصرف کم آب، مقاومت بالا در برابر خوردگی، مواد اولیه مرغوب و باکیفیت و ضد لک آب بودن آن اشاره کرد.

پیشنهاد ما: شیر آشپزخانه تصفیه مدل زو (مشکی) KWC

جنس بدنه این محصول از آلیاژ برنج است و جنس دسته آن زاماک است. قابلیت اتصال به دستگاه تصفیه آب این محصول را منحصربه‌فرد کرده است. رنگ مشکی این محصول آشپزخانه شما را مدرن و شیک می‌کند. این مدل دارای دودسته اهرمی است.

همچنین دارای دو عدد خروجی آب است. یکی برای خروجی آب شهری و دیگری برای خروجی آب تصفیه شده. آب‌دهی این محصول برای آب شهری 12 لیتر بر دقیقه و برای آب تصفیه شده 8 تا 10 لیتر بر دقیقه است. گارانتی ۵ساله این محصول باعث می‌شود با خیالی آسوده این محصول را خریداری کنید. برای دیدن این محصول کلیک کنید: خرید شیر آشپزخانه مدل زو

شیر آشپزخانه تصفیه مدل زو (مشکی) KWC

شیر آشپزخانه تصفیه مدل زو (مشکی) KWC

برند شودر

این برند در طراحی محصولات خود به جزئیات زیبایی آ‌ن‌ها بسیار توجه کرده است. شعار این شرکت “شودر، چون جزئیات مهم است.” نیز به همین موضوع اشاره دارد. با اینکه این برند تأکید زیادی بر زیبایی محصولات خود دارد اما این موضوع از کیفیت و دوام محصولات شودر کم نکرده است.

 شیرآلات آشپزخانه شودر به مصرف بهینه آب نیز اهمیت زیادی می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند تنوع بالا در طرح و رنگ است.

پیشنهاد ما: شیر آشپزخانه فنری دو‌منظوره شودر مدل آلستر طلا

جنس تنه و جنس دسته این محصول از آلیاژ برنج است. سه ورودی در پایین شیر دارد: برای آب گرم، آب سرد و آب تصفیه شده. همچنین از روی سینک دارای دو اهرم است: یکی برای دستگاه تصفیه و دیگری برای آب گرم و سرد.

این محصول دارای دو خروجی نیز هست. فنری بودن این شیر آب استفاده از آن را بسیار آسان‌تر کرده است. همچنین این محصول نیز دارای گارانتی ۵ساله است. پس با خیال راحت می‌توانید آن را خریداری و استفاده کنید. برای دیدن این محصول در سایت یونیک لند کلیک کنید: خرید شیر آشپزخانه شودر

شیر آشپزخانه فنری دو‌منظوره شودر مدل آلستر طلا

شیر آشپزخانه فنری دو‌منظوره شودر مدل آلستر طلا

برند راسان

برند دیگری که برای شیرآلات مناسب برای آشپزخانه به شما معرفی می‌کنیم، برند راسان است. شعار این برند ایرانی کیفیت، زیبایی و نوآوری است. شیرآلات راسان با استفاده از طراحی‌های نوآورانه، خلاقانه و مدرن اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. در کنار کیفیت محصولات، این شرکت توانسته با ارائه خدمات پس از فروش و حمایت از حقوق مشتری محبوبیت زیادی کسب کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت ارائه محصولات ایرانی با استاندارد آلمانی است.

پیشنهاد ما: شیر ظرفشویی الیزه راسان (کروم مات)

جنس بدنه این محصول نیز آلیاژ برنج و جنس دسته آن زاماک است. رنگ کروم مات این محصول زیبایی خاصی به آن داده است. وجود دو عدد شینگ پیستوار حصیری شستشو را برای شما راحت‌تر می‌کند.

این محصول دارای یک عدد دسته و یک عدد خروجی است. ویژگی که این محصول را متمایز می‌کند، خدمات پس از فروش ۱۰ساله آن است. در کنار این خدمات، این محصول دارای گارانتی ۵ساله است. با این انتخاب این محصول خریدی لذت‌بخش با خیالی آسوده را تجربه می‌کنید. برای دیدن این محصول اینجا را ببینید: خرید شیر الیزه راسان

شیر ظرفشویی الیزه راسان (کروم مات)

شیر ظرفشویی الیزه راسان (کروم مات)

برند قهرمان

این برند قدیمی یکی از پیشتازان در تولید شیرآلات است. محصولات اولیه این شرکت با بهترین دستگاه‌‌های مورد تأیید استاندارد مورد بررسی قرار می‌گیرند. این برند با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و نیروهای متخصص توانسته محصولاتی باکیفیت ارائه دهد.

کارتریج‌های شیرآلات قهرمان تولید شده اسپانیا و شرکت SEDAL است و شیلنگ‌های آن تولید شده کشور آلمان است. این برند معروف محصولاتی باکیفیت، بادوام و زیبا به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

پیشنهاد ما: شیر ظرفشویی (سینک) ابشار ۲ قهرمان

جنس تنه و دسته این محصول برنج است. این شیر آب دارای آبکاری کروم است که آن را جزء شیرآلات مناسب برای آشپزخانه شما قرار می‌دهد. قیمت کم این محصول آن را بسیار به‌صرفه‌تر کرده است. طراحی زیبای آن آشپزخانه شما را شیک‌تر می‌کند. همچنین کارتریج این محصول سرامیکی و ساخت اسپانیا است. این مدل دارای دو عدد شیلنگ پیستوار حصیری است. ویژگی برتر دیگر این محصول 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش آن است. برای خرید این محصول اینجا را ببینید: خرید شیر ظرفشویی قهرمان

شیر ظرفشویی (سینک) ابشار ۲ قهرمان

شیر ظرفشویی (سینک) ابشار ۲ قهرمان

برند البرز روز

این برند یکی از محبوب‌ترین برندها در شیرآلات مناسب برای آشپزخانه است. این شرکت با استفاده از کادر مجرب و ماشین‌آلات مدرن توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند. سبک اکثر شیرآلات مناسب برای آشپزخانه در برند البرز روز شامل: شیرآلات آشپزخانه اهرمی، شیرآلات آشپزخانه دوکاره، شیرآلات آشپزخانه شلنگ دار و شیرآلات آشپزخانه فنری است.

محصولات این شرکت در کنار زیبایی و متنوع بودن، باکیفیت و درخور سلیقه ایرانی نیز هستند.

پیشنهاد ما: شیر ظرفشویی فنری کاترین (طلایی) البرز روز

جنس شیر کاترین برنج و از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول طراحی زیبا و شیک آن است. رنگ طلایی این محصول نیز آن را بسیار محبوب کرده است. همچنین فنری بودن آن به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به همه جای سینک آب بپاشید.

همین موضوع شست‌وشو را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. کارتریج این محصول ساخت اروپا است. این محصول دارای دو عدد شیلنگ پیستوار حصیری و همچنین دارای 5 سال گارانتی است. این محصول را در سایت یونیک لند ببینید: خرید شیر ظرفشویی فنری

شیر ظرفشویی فنری کاترین (طلایی) البرز روز

شیر ظرفشویی فنری کاترین (طلایی) البرز روز

برند اوج

مواد اولیه این برند ایرانی بسیار مرغوب است. همین موضوع باعث شده محصولات این شرکت از لحاظ کیفیت در رتبه بسیار بالایی قرار بگیرند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند را متمایز می‌کند جنس بدنه آن است. شیرآلات اوج از شمش برنجی با درصد خلوص بسیار بالایی تولید می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های این برند می‌توان به استفاده از کارتریج‌های باکیفیت، آبکاری میکرونی و روش‌های تولید مدرن برای تولید شیرهای کم‌مصرف‌تر اشاره کرد. این شیرآلات مناسب برای آشپزخانه و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و خط‌خوردگی هستند.

پیشنهاد ما: شیر ظرفشویی مینی تنسو اوج

جنس این محصول هم از آلیاژ برنج است. نوع پوشش آن رنگ پودری الکترواستاتیک است. این پوشش در کنار زیبایی که به محصول داده، آن را مقاوم در برابر شستشو مواد شوینده کرده است. این شیر ظرفشویی دارای دو عدد شلنگ پیستوار حصیری است. کارتریج آن 35 میلیمتری با بدنه‌ای ظریف است. همچنین این محصول نیز دارای 5 سال گارانتی و 10 سال ضمانت پس از فروش است. پس با خیالی آسوده آن را خریداری کنید. برای دیدن این محصول کلیک کنید: شیر ظرفشویی مینی تنسو

شیر ظرفشویی مینی تنسو اوج

شیر ظرفشویی مینی تنسو اوج

کلام آخر

شیرآلات آشپزخانه می‌توانند تأثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون و راحتی شما هنگام شست‌وشو داشته باشند. از این رو انتخاب آن بسیار مهم است. خوشبختانه شیرآلات بسیار متنوعی در برندهای مختلف در بازار وجود دارند. بهتر است به‌جای انتخابی آسان و سریع، انتخابی هوشمند و حساب شده داشت.

پس قبل از خرید شیرآلات درباره آن‌ها اطلاعات کسب کنید تا از خرید خود راضی باشید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت یونیک لند مراجعه کرده و بعد از آشنایی با محصولات مختلف، شیرآلات مناسب برای آشپزخانه خود را انتخاب کنید. همچنین برای خریدی مطمئن می‌توانید محصولات خود از این سایت خریداری کنید. در آخر امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و در انتخاب درست به شما کمک کرده باشیم.

سوالات متداول:

بهترین شیرآلات برای خانه کدام است؟

برای انتخاب بهترین شیرآلات برای خانه و آشپزخانه باید به نیازهای خود، طراحی و فضا و جنس شیرآلات دقت کنید.

برندهای شیرآلات کدام بهتر است؟

برندهایی نظیر kwc، شودر، راسان، قهرمان، البرز روز، اوج از بهترین شیرآلات هستند که باتوجه‌به نیاز خود می‌توانید خریداری کنید.