5/5 - (1 امتیاز)

 شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که شیرآلات kwc ساخت کجاست؟ در این نوشته با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

سال‌هاست که شیرآلات وظیفه بزرگ و مهم انتقال سیالات رو برعهده گرفته‌اند. مهم‌ترین کاربرد شیرآلات انتقال آب به خانه‌های ما است؛ وظیفه‌ای که سبک زندگی کنونی ما را ممکن کرده است. شاید کارکرد شیرآلات به‌قدری ساده به نظر برسد که بعضی از افراد با خودشان فکر کنند که «چه فرقی می‌کنه از کدام برند خرید کنیم؟»

برای پاسخ‌گویی به این پرسش باید نگاهی کوتاه به تغییراتی که در شیرآلات اعمال شده بیندازیم. شیرآلات کلاسیک تغییر کرده‌اند و حالا شیرآلات مدرن همه‌جا حضور دارند. هرچند که این به معنای حذف شیرآلات کلاسیک نیست. اتفاقی که افتاده است نه صرفاً بازیگوشی‌ای در طراحی بلکه تلاش برای بهبود بخشیدن به شیرآلات است.

شیرآلات امروزی علاوه بر مسئله انتقال آب، تفکیک آب سرد و گرم، صرفه‌جویی در مصرف آب، پوشش کاربردهای متنوع و طراحی و زیبایی را نیز در ساخت خود وارد کرده‌اند. در این بین، برندهای متنوعی حضور دارند که از حیث کیفیت و طراحی باهم متفاوت‌اند و در نتیجه اهمیت انتخاب از میان آنها برای مشتریان برجسته می‌شود. در این نوشته به سراغ معرفی شیرآلات KWC خواهیم رفت. شیرآلاتی که کیفیت آن، توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است و برای بسیاری سوال شده است که شیرآلات KWC ساخت کجاست؟

شیرآلات kwc ساخت کجاست؟

KWC یکی از مطرح‌ترین برندهای حال حاضر در دنیای شیرآلات است. این برند با ۱۴۰ سال سابقه توانسته مشتریان زیادی را جذب و اعتماد بازار را جلب کند. برای یافتن اولین رد پاهای این شرکت باید سری به نقطه آغاز آن بزنیم؛ شیرآلات KWC ساخت کجاست؟ اولین رد پاهای شیرآلات کی دبلیو سی در کشور سوئیس پیدا می‌شود؛ یعنی شهری کوچک به اسم Unterkulm  که شرکت KWC کار خود را در آن آغاز کرد.

این شرکت در ابتدا برای تولید جعبه‌های موسیقی شکل گرفته بود؛ اما بعدها به تولید شیرهای گاز روی آورد و به طور رسمی با اسم KWC مشغول به کار شد. ازآن‌پس، این شرکت توانسته خط تولیدهای بسیاری در کشورهایی چون ایتالیا و آلمان داشته باشد و خدمات پس از فروشش را در بسیاری از نقاط جهان عرضه کند.

سابقه طولانی در کنار کیفیت شیرآلات KWC و تخصص در تولید شیرآلاتی با مدیریت مصرف مناسب، توانسته است این برند را تبدیل به یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین‌ نام‌های بازار کند. این برند در حال حاضر انواع شیرآلات مدرن، اهرمی، توکار و دیگر لوازم جانبی مربوط به شیرآلات را تولید می‌کند.

 

اگر قصد خرید شیرآلات KWC را دارید میتوانید صفحه خرید شیرآلات KWC مراجعه کنید.

 

شرکت kwc در ایران

شرکت kwc در ایران

شرکت KWC در ایران

مواجه مشتریان با KWC در بازار ایران، این سؤال را پیش می‌کشد که آیا محصولات این شرکت که در بازار ایران موجود است نیز از سوئیس وارد می‌شوند؟ همان‌طور که اشاره شد، این شرکت سوئیسی شعب گوناگونی در سراسر جهان دارد. یکی از خطوط تولید این برند نامدار در سال ۱۳۶۳ در ایران تأسیس شده است. این خط تولید به‌عنوان تنها نمایندگی KWC در شهرک صنعتی کاوه کار خود را ادامه داد و از سال ۱۳۸۰ توانست محصولات خود را به بازار ایران و بازار بین‌المللی عرضه کند.

شیرآلات KWC ساخت کجاست؟ حالا میدانیم که اگرچه این شرکت، شرکتی سوئیسی است اما‌ خط تولیدهای فراوانی از جمله در ایران دارد. شرکت KWC در ایران، اولین نماینده رسمی این شرکت در خاورمیانه است.

خط تولید شیرآلات این برند محبوب در ایران به‌عنوان اولین و تنها نمایندگی kwc در سال ۱۳۶۳ در شهرک صنعتی کاوه تأسیس و در سال ۱۳۸۰ به بهره‌برداری رسید و توانست محصولات خود را به بازار ایران و بین‌الملل وارد کند.

شرکت بزرگ KWC در ایران، مجهز به تکنولوژی ریخته‌گری، ماشین‌کاری، پولیش، آبکاری و قالب‌سازی است که تحت لیسانس همین برند در حال کار کردن است. خدمات پس از فروش شرکت کی دبلیو سی در کنار گارانتی ۵ ساله این برند، محبوبیت فراوانی را برای آن فراهم آورده است. پس درست است که در پاسخ به این سوال که شیرآلات kwc ساخت کجاست؟ به کشوری خارج از ایران می‌رسیم. اما می‌دانیم که گارانتی این برند در ایران هم معتبر است.

کیفیت شیرآلات KWC

همه چیز درباره ظاهر شیرآلات نیست، بلکه کیفیت و کارایی دو فاکتور بسیار مهم هستند که هنگام خرید باید مدنظر قرار داد. برندهای متفاوتی در سراسر دنیا در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی در حال فعالیت هستند و هرکدام محصولات خود را با کیفیت و مدل‌های متنوع به بازار ارائه می‌کنند.

دوش حمام، شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی، شیلنگ‌ها و غیره، جزء وسایلی هستند که حتماً باید با دقت و بر اساس میزان کارایی انتخاب شوند؛ در غیر این صورت شما به سرعت دچار مشکل خواهید شد. شیرآلات شما اگر درست انتخاب نشود، می‌تواند به سرعت دچار خرابی و زنگ‌زدگی شود.

کیفیت شیرآلات KWC کی دبلیو سی، در نسبت با دیگر رقبای آن دارای مزایای گوناگونی است.  از جمله مصرف کم و مقاومت بالا در برابر خوردگی. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این شرکت، مدیریت و بهینه‌سازی مصرف است. در نتیجه، KWC استانداردهای جهانی در حوزه کیفیت و بهداشت را در تولیدات خود به کار می‌گیرد. این برند توانسته به لطف نبوغ طراحان خود، شیرآلاتی را تولید کند که علاوه بر زیبایی، مصرف آب را نیز بهینه سازد؛ این بهینه‌سازی به لطف پرلاتور یا سرشیر کاهنده تعبیه شده در این شیرآلات صورت می‌گیرد.

کیفیت شیرآلات KWC

کیفیت شیرآلات KWC

از طرف دیگر، شیرآلات کی‌دبیلوسی مقاومت بالایی در برابر رطوبت و مواد شیمیایی را نشان می‌دهد. این موضوع در بلندمدت خود را نشان می‌دهد. شیرآلاتی که از مواد مرغوب ساخته نشده باشد، پس از مدتی دچار خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شوند. مواد به کار رفته و روکش شیرآلات KWC موجب می‌شود تا این محصولات مقاومت بسیار بالاتری در برابر آسیب‌های محیطی داشته باشند.

اهرم‌ شیرآلات KWC یکی دیگر از مزایای این برند محسوب می‌شود. با استفاده از کارتریج‌های بسیار باکیفیت که در این اهرم‌ها به کار رفته، این اهرم‌ها کیفیت ملموسی را ارائه می‌دهند. این کارتریج‌ها مقاومت بالایی به اهرم‌ها بخشیده است و موجب می‌شود که آنها بسیار دیرتر دچار خرابی و چکه شوند.

از سوی دیگر، به دلیل استفاده درست از تکنولوژی آبکاری و آلیاژهای مناسب در سطح شیرآلات KWC، این محصولات به راحتی تمیز می‌شوند و لکه‌های آب را نمایان نمی‌کنند.

آیا شیرآلات KWC بخریم؟

شیرآلات KWC بی‌شک یکی از محبوب‌ترین برندهای شیرآلات در بازار ایران و جهان است. این سوال که «شیرآلات KWC ساخت کجاست؟» پاسخ کوتاهی دارد، اما بهانه‌ای شد تا درباره کیفیت این شیرآلات نیز نظر دهیم. کیفیت این شرکت سوئیسی، در کنار طراحی و بهینه‌سازی مصرف آب، موجب شده تا کی‌دبیلیوسی یک گزینه مناسب برای خرید باشد. سبک‌های طراحی این برند شیک و ساده هستند و متناسب با هر سلیقه‌ای در بازار عرضه شده‌اند.

شرکت KWC در ایران، اولین نماینده رسمی این شرکت در خاورمیانه است که از سال ۱۳۸۰ به طور فعال در بازار ایران و بین‌الملل حضور دارد.

 

قیمت شیرآلات KWC بسته به انواع مدل‌های آن متنوع است. ازجمله مدل‌های پرفروش این برند در بازار ایران می‌توان به مدل‌های آوا، ریتا، ‌ متیس، ورونا و زئوس اشاره کرد.

اگر شما هم قصد خرید شیرآلات را دارید، می‌توانید شیرآلات کی‌دبلیوسی را مدنظر قرار دهید. شما می‌توانید از طریق یونیک‌لند به خرید اینترنتی شیرآلات کی دبلیو سی اقدام کنید. شیرآلاتی با کیفیت و طراحی منحصربه‌فرد که با خدمات پس از فروش مناسب توانسته توجهات بسیاری را جلب کند.

سوالات متداول:

آدرس کارخانه شیرآلات کی دبلیو سی کجاست؟

شیرآلات کی‌دبلیوسی ساخت کارخانه بزرگ KWC ایران واقع در شهرک صنعتی کاوه است؛ این محصولات تحت لیسانس سوئیس ساخته و به بازار عرضه می‌شوند.

مزیت شیرآلات KWC در چیست؟

از جمله مزایای نسبی شیرآلات KWC طراحی منحصربه‌فرد، کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش مناسب آن است.