5/5 - (2 امتیاز)

اگر شما هم می‌خواهید شیرآلات بخرید و به گزینه برند شودر رسیده‌اید اما نمی‌دانید شیرآلات شودر ساخت کجاست؟ این نوشته برای شما است.

شاید در نگاه اول، انتخاب شیرآلات حائز اهمیت به نظر نرسد اما انتخاب شیرآلات نامناسب و کم‌کیفیت می‌تواند هزینه‌های زیادی را برای شما به‌ بار بیاورد. با ورود به دنیای شیرآلات متوجه خواهیم شد که انتخاب از میان انواع مدل‌ها و برندهای موجود کار چندان راحتی نیست و شما نیاز دارید تا سلیقه و نیازهای خود را بررسی کنید.

این نکته نیز قابل ذکر است که محصولات فراوانی در بازار حضور دارند که طراحی جذابی دارند اما کیفیت پایین آنها موجب مشکلات زیادی خواهد شد؛ از طرف دیگر، شیرآلات باکیفیتی که از نظر ظاهری جذاب نباشند هم نمی‌توانند گزینه مناسبی برای خریداران باشند.

در چنین شرایطی، بهتر است که خریداران اطلاعات مناسبی درباره انواع شیرآلات داشته باشند تا بتوانند از سردرگمی انتخاب‌های زیاد فرار کنند. در این نوشته به شیر الات شودر و اینکه شیرآلات شودر ساخت کجاست خواهیم پرداخت.

شیرآلات شودر ساخت کجاست؟

قدمت کارخانه شودر به سال ۱۳۷۰ بازمی‌گردد؛ یعنی زمانی که متخصصین و بنیان‌گذاران آن تصمیم گرفتند تا شیرآلاتی متناسب با کاربردهای موردنیاز مشتریان و ظاهری جذاب برای سلایق گوناگون تولید کنند. این شرکت با شناخت مناسب از بازار، به کارگیری فناوری پیشرفته، طراحی به‌روز، کیفیت بالای تولید و خدمات پس از فروش مناسب توانسته رضایت مشتریان زیادی را کسب کرده و همچنان نیز با قدرت در بازار شیرآلات حضور داشته باشد.

اما شیرآلات شودر ساخت کجاست؟‌ این که شیرآلات شودر ساخت کدام کشور است، سوالی است که برای بسیاری از خریداران پیش می‌آید.

شیرآلات شودر ساخت ایران است. این شیرآلات که در شرکت ایرانی شودر تولید می‌شود بهترین فناوری‌‌ها را در کنار کاتریج‌های اسپانیایی به کار گرفته تا نیازهای بازار به‌خوبی تأمین کند.

شير الات شودر

شير الات شودر

حضور فعال شودر در بازارهای داخلی و جهانی

این برند ایرانی شیرآلات بهداشتی با تکیه بر جدیدترین روش‌های ارائه شده در این صنعت، اقدام به ساخت محصولاتی متنوع برای عرضه در بازارهای داخلی و خارجی کرده است.

پس از موفقیت در بازارهای داخلی، شرکت شودر فعالیت خود را در زمینه صادرات نیز آغاز کرده است. امروزه شیر الات شودر را می‌توان در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و افغانستان نیز یافت.

با ورود به هر فروشگاه شیرآلات و لوازم ساختمانی، متوجه خواهید شد که شیرآلات شودر سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. ساخت محصولاتی باکیفیت و استاندارد که در عین حال بتوانند سلیقه مخاطب را نیز دخیل کنند، دو مزیت مهمی است که تیم شودر آن‌ها را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است و در راستای تحققشان گام بر می‌دارد؛ شاید همین حضور پررنگ در بازار است که کنجکاوی مخاطب را برمی‌انگیزد تا از خود بپرسد که شیرآلات شودر ساخت کجاست؟

مزایای شیرآلات شودر

محصولات شودر با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات صنعتی تولید شده و پروسه ساخت آن‌ها، در کارخانه ایرانی شودر مطابق با آخرین استانداردهای موجود در این صنعت طراحی می‌شود. محصولات شودر توانسته به یکی از جدی‌ترین رقبای محصولات خارجی تبدیل شده و نبض بازارهای داخلی و خارجی را در دست بگیرد.

کیفیت شیرآلات شودر

کیفیت این محصول ایرانی کار را برای خریداران ایرانی نیز راحت کرده است؛ چرا که می‌توان چنین کیفیتی را با قیمتی معقول تهیه کرد. همان‌طور گفته شد، کیفیت شیرآلات در خرید آنها اهمیتی اساسی دارد و بدون در نظر گرفتن این فاکتور نمی‌توان اقدام به خرید کرد.

کیفیت شیرآلات شودر

کیفیت شیرآلات شودر

استفاده از مواد اولیه مرغوب

محصولات شودر، از مواد اولیه مرغوب و باکیفیتی ساخته می‌شود. در کنار مواد اولیه باکیفیت، تجهیزات مدرن شرکت شودر نیز فرایند تولیدی را مهیا کرده است که نتیجه آن شیرآلات بسیار باکیفیتی است.

کیفیت کارتریج‌های شیرآلات شودر

علاوه بر کیفیت مطلوب بدنه شیرآلات شودر، کارتریج‌های به کار رفته در این شیرآلات، احتمال چکه‌کردن این محصولات را از میان برداشته و عمر مفید بسیار بالایی را فراهم کرده است.

در رنگ‌آمیزی بدنه شیر الات شودر، به‌کارگیری تکنولوژی PVD موجب شده تا محصولات شودر ثبات بالایی از حیث ظاهری را عرضه کنند و شیرآلات رنگی شودر از پرطرف‌دارترین محصولات این شرکت در بازار باشد.

تنوع محصولات برند شودر

علاوه بر این‌ها، این شرکت توانسته است تا محصولات بسیار متنوعی را نیز به بازار عرضه کند؛ محصولاتی که در طرح‌های گوناگون و بسته به نیازهای متنوع می‌تواند انواع مشتریان را راضی نگه دارد.

شیرآلات شودر در انواع مدل‌های کلاسیک و مدرن طراحی و تولید می‌شود و در ساخت آنها از مواد اولیه مطلوب و روش‌های به‌روز صنعتی استفاده شده. از مهم‌ترین مدل‌های شیرآلات بهداشتی شودر می‌توان مدل‌های لوکا، اروپا، بیزانس و یونیک را نام برد.

صرفه‌جویی با استفاده از شیرآلات شودر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیرآلات امروزی در دنیا، میزان مصرف و صرفه‌جویی آب است. یکی از مشخصه‌های محصولات شودر نیز، وجود پرلاتورهای کاهنده آب در این شیرآلات است.
این پرلاتورها میزان مصرف آب را به مقدار قابل ملاحظه‌ای کاهش داده و موجب صرفه‌جویی در مصرف آب می‌گردد. موضوعی که امروزه بسیار موردتوجه مردم قرار گرفته است.

قیمت شیرآلات شودر

قیمت شیرآلات شودر یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که برای رقابت این برند با دیگر برندها بسیار حیاتی است. وقتی قیمت این شیرآلات را ببینید، حتماً با خود می‌پرسید شیرآلات شودر ساخت کجاست؛ چرا که باکیفیت روز جهان سازگار است و درعین‌حال قیمتی مناسب را عرضه می‌کند.

قیمت شیرآلات شودر

قیمت شیرآلات شودر

آیا محصولات شودر ارزش خرید دارند؟

در این نوشته ما به سراغ شیرآلات شودر رفتیم تا با معرفی و اشاره به مزایای آن، این برند محبوب را معرفی کنیم. برای معرفی این برند، ‌نیاز بود تا به پرسش «شیرآلات شودر ساخت کجاست» پاسخ دهیم.

شیرآلات شودر کارخانه‌ای است که از سال ۱۳۷۰ آغاز به فعالیت کرد. این کارخانه در ابتدا به مونتاژ شیرآلات می‌پرداخت، اما کم‌کم رو به تولید خودکفا آورد و امروزه شیرآلات با طراحی آلمانی اما صددرصد داخلی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. کارخانه اصلی شودر، از سال ۱۳۷۸ در شهرک صنعتی عباس‌آباد مستقر شد. مکانی در اطراف تهران که تا به امروز نیز بسیاری از نیازهای بازار و صنعت ساختمان را تأمین می‌کند.

سخن آخر

ویژگی‌های شیرآلات بهداشتی شودر در کنار قیمت مناسب آن موجب شده است تا خرید این محصول برای مشتریان لذت‌بخش و کارآمد باشد. ویژگی‌هایی مثل طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، خدمات پس از فروش مناسب،‌ ارائه رنگ‌بندی‌های متنوع، صرفه‌جویی در مصرف آب و به‌کارگیری مواد درجه یک در ساخت منجر شده تا شیرآلات شودر برای خریداران ارزش خرید بالایی داشته باشد.

شما می‌توانید محصولات شیرآلات شودر را در سایت یونیک‌لند مشاهده و برای خرید با بهترین قیمت اقدام کنید.

سوالات متداول:

ضمانت شیرآلات شودر چند سال است؟

شرکت شودر تمامی محصولات خود را با ضمانت پس از فروش ۶ ساله روانه بازار می‌کند.

شیرآلات شودر شامل چه مدل‌هایی هستند؟

محصولات شودر در تنوع بسیار بالایی راهی بازار می‌شوند. از شیرآلات حمام گرفته تا آشپزخانه و دستشویی، از رنگ‌های کروم گرفته تا فانتزی، همگی در محصولات شودر قابل مشاهده هستند.