5/5 - (1 امتیاز)

امروزه شاید کمتر کسی باشد که از اجاق‌گازهای فردار استفاده کند، چرا که با مدرن‌شدن آشپزخانه‌ها، این فرهای قدیمی جای خود را به فرهای توکار داده‌اند. فرهای توکار می‌توانند در مکان‌های مختلفی از آشپزخانه مثل زیر پیشخان یا داخل کابینت‌ها نصب شوند.

علت گسترش فرهای توکار این است که علاوه بر جذابیت بیشتر و اشغال‌کردن فضای کمتر، قابلیت پخت مواد غذایی را با تنوع بسیار بیشتری نسبت به فر گازهای قدیمی ایجاد کرده‌اند. درصورتی‌که برای خرید فر به دنبال بهترین فر تو کار ایرانی می‌گردید، در ادامهٔ مقاله با ما همراه باشید.

فر توکار ایرانی چی بخرم؟

باتوجه‌به افزایش محبوبیت فرهای توکار، برندهای مختلفی در سراسر دنیا به تولید این محصول پرداخته‌اند. چنانچه با محدودیت بودجه مواجه نیستید، فرهای توکار برند‌های خارجی بوش، زیمنس، کوپرزبرگ و لامیرا از مطرح‌ترین فرهای توکار در سطح جهانی هستند که می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را خریداری کنید و از کیفیت محصول خریداری شده نیز اطمینان کامل داشته باشید.

اما تولیدکنندگان داخلی نیز انواع باکیفیتی از فر‌های توکار در مدل‌های مختلف را تولید کرده‌اند که در قیمت و کارایی تفاوت زیادی دارند. انتخاب نوع برند نیز بستگی به نیاز و توقع شما از محصول موردنظر دارد. به‌منظور تسهیل تصمیم‌گیری شما برای خرید فر، در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین برندهای تولید فرهای توکار ایرانی می‌پردازیم.

فر توکار ایرانی چی بخرم؟
فر توکار ایرانی چی بخرم؟

فر توکار ایرانی برند بیمکث

برند بیمکث با بیش از ۳۰ سال سابقه در تولید محصولات خانگی، یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی محسوب می‌شود. فرهای توکار این برند در دو نوع برقی و برقی گازی ارائه می‌شوند و از باکیفیت‌ترین فرهای موجود در بازار هستند که رضایت درصد قابل‌توجهی از خریداران را به خود جلب کرده‌اند. فرهای توکار بیمکث دارای گارانتی ۲۵ماهه و خدمات پس از فروش مادام‌العمر هستند. در ادامه به معرفی ۴ مدل از برترین فرهای توکار برند بیمکث می‌پردازیم:

فر توکار بیمکث مدل ۰۰۳۷

این مدل که با برق کار می‌کند، دارای ۸ برنامهٔ پخت، حجم ۷۰ لیتر و رنگ مشکی است. همچنین مجهز به فن کانولیشن و دارای کلیدهای لمسی فشاری است. مشمول گارانتی دو‌ساله و خدمات پس از فروش است.

برای خرید این محصول به فروشگاه ما سر بزنید: فر برقی بیمکث مدل ۰۰۳۷

فر توکار بیمکث مدل ۰۰۳۹

دومین مدل پرفروش فر برند بیمکث نیز دارای ۸ برنامه پخت، حجم ۷۰ لیتر و رنگ مشکی است و با برق کار می‌کند. دارای درب سه جداره و مجهز به کلید ایمنی حرارتی خودکار است. برای دیدن اطلاعات بیشتر این صفحه را ببینید: قیمت فر توکار بیمکث مدل ۰۰۳۹

فر توکار بیمکث مدل ۰۰۴۱

این مدل نیز دارای حجم ۷۰ لیتر و ۸ برنامهٔ پخت است؛ اما از نوع برقی گازی بوده و رنگ مشکی طلایی دارد و دارای طراحی کلاسیک است. خرید فر توکار بیمکث مدل ۰۰۴۱ از فروشگاه یونیک لند امکان پذیر است.

فر توکار بیمکث مدل ۰۰۳۶

این مدل ۸ برنامه پخت و ۷۰ لیتر حجم دارد و در رنگ استیل تولید می‌شود‌. مجهز به جوجه‌گردان و ریل تلسکوپی است و در ابعاد حدودی ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر تولید می‌شود. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید: فر توکار بیمکث مدل ۰۰۳۶

فر توکار ایرانی برند بیمکث
فر توکار ایرانی برند بیمکث

فر توکار ایرانی برند کن

کارخانه تولید هود کن که محصول مشترک ایران و ایتالیا بود اولین‌بار در سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را آغاز کرد و به‌تدریج تولیدات خود را علاوه بر هودهای آشپزخانه به سینک، فر و اجاق‌گاز نیز گسترش داد. استفاده از قطعات اولیه درجه یک و طراحی‌های زیبا و مدرن، بخشی از ویژگی‌های تولیدات این برند است.

از ویژگی‌های کلی فرهای برند کن می‌توان به تایمر دیجیتال، لعاب داخلی کریستال کلین با قابلیت تمیز‌شوندگی آسان، فن خنک‌کننده اتوماتیک و قابلیت یخ‌زدایی و گرم‌کنندگی اشاره کرد. ۴ مدل از بهترین فرهای توکار این برند در زیر معرفی شده‌اند:

فر توکار کن مدل E 6598

این مدل که از انواع فرهای برقی است، دارای ۱۳ برنامه پخت و حجم ۶۵ لیتر است که در رنگ مشکی تولید می‌شود. همچنین دارای فن کانولیشن و گارانتی دو‌ساله است. برای تهیه این محصول کلیک کنید: فر توکار کن مدل E 6598

فر توکار کن مدل TCP 360B

این مدل دارای ۴ برنامه پخت و ۶۰ لیتر حجم است و با برق و گاز کار می‌کند. همچنین قابلیت فن کانولیشن و گارانتی دو‌ساله شامل این مدل نیز می‌شود. خرید این محصول را از دست ندهید: قیمت فر توکار کن مدل 360B

فر توکار کن مدل E 6501

این محصول دارای نمای مشکی و گنجایش ۶۵ لیتر به همراه سنسور پخت، درب سه جداره، فن کانولیشن و سیستم پخت سریع است. برای دیدن اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید: فر تو کار کن مدل 6501

فر توکار ایرانی برند کن
فر توکار ایرانی برند کن

فر توکار برند ایرانی اخوان

احتمالاً بسیاری از شما بارها نام این برند را شنیده‌اید. برند اخوان، یکی از شناخته‌شده‌ترین و قدیمی‌ترین برند‌های تولید لوازم‌خانگی در ایران است که در سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز کرده و با توسعه محصولات خود، امروزه انواعی از اجاق‌گاز، سینک ظرف‌شویی، هود و فرهای توکار را به مشتریان خود عرضه می‌کند. برند اخوان انواع فرهای توکار خود را همراه با گارانتی ۱۸ماهه و خدمات پس از فروش روانهٔ بازار می‌کند.

این گارانتی تمامی مشکلات فنی، بروز ایراد در سیم‌کشی داخلی، لعاب داخلی فر و شیشهٔ گریل را پوشش می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های فرهای توکار اخوان می‌توان به برنامه‌های پخت متنوع، تکنولوژی پخت یکنواخت مواد غذایی، سنسور طبخ، بدنه بسیار مقاوم، تایمر تاچ اسکرین، پوشش داخلی خود تمیز‌کننده، فن سیرکولیشن و قفل کودک اشاره کرد. ۴ مدل پرطرف‌دار فرهای توکار اخوان شامل موارد زیر است:

  • فر توکار اخوان مدل F42: این محصول که با برق کار می‌کند دارای قابلیت یخ‌زدایی، صفحه‌کلید لمسی، ۱۲ برنامه پخت و قفل کودک است. نمای این مدل شیشه مشکی به همراه لبه استیل ضدلک است.
  • فر توکار اخوان مدل: F20 این مدل نیز با نیروی برق کار می‌کند و دارای نمای شیشه سکوریت مشکی مقاوم به حرارت و حجم ۷۰ لیتر است. شامل ۵ طبقهٔ سیمی بدون ریل تلسکوپی است.
  • فر توکار اخوان مدل F22: این مدل برقی گازی است و دارای کیفیت عالی با قطعات ایتالیایی رده مصرف انرژی A است. این فر را می‌توان کامل‌ترین تولید برند اخوان دانست.
  • فر توکار اخوان مدل F35: این فر دارای نمای شیشه‌ای جیوه‌ای و استیل و یک محصول بسیار باکیفیت و حرفه‌ای است. این مدل جزو گران‌ترین تولیدات برند اخوان محسوب می‌شود.
فر توکار برند ایرانی اخوان
فر توکار برند ایرانی اخوان

فر تو کار ایرانی برند آلتون

کمپانی صنعتی آلبا گاز که با نام تجاری آلتون نیز شناخته می‌شود یکی دیگر از برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولید محصولات آشپزخانه است که در سال ۱۳۸۳ پا به عرصهٔ تولید ملی گذاشت. این برند علی‌رغم تازه‌کار بودن در بین سایر برندهای تولید لوازم‌خانگی ایرانی، طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است و سهم نسبتاً خوبی از بازار ایران را در دست دارد.

 برند آلتون اجاق‌گازهای مبله، اجاق‌گازهای صفحه‌ای توکار، فرهای توکار و انواع هود‌های خانگی را تولید می‌کند. این محصولات از کیفیت مناسبی برخوردارند و از نظر طراحی و طول عمر نیز در سطح خوبی قرار می‌‌گیرند. فرهای توکار آلتون در دو نوع تمام برقی و برقی گازی به خریداران عرضه می‌شوند.

رنگ‌های فرهای تولیدی این شرکت نیز شامل مشکی، سفید و استیل است. فرهای آلتون گنجایش ۷۲ لیتر تا ۹۵ لیتر دارند و در طرح‌های متنوع با سایز ۶۰ سانتی‌متر و ۹۰ سانتی‌متر عرضه می‌شوند. برای طبخ مواد غذایی به بهترین شکل ممکن، فرهای آلتون دارای برنامه‌های پخت متنوعی هستند که در آن‌ها از ترکیب المنت‌های فر و یا به‌صورت تکی بهره گرفته شده است.

فرهای سری ۳۰۰ تولیدی این شرکت دارای ۱۱ برنامه پخت و فرهای سری ۴۰۰ دارای ۱۹ برنامهٔ پخت مجزا هستند. همچنین داشتن قفل کودک، تایمر تاچ اسکرین، برنامه یخ‌زدایی سریع، فن اتوماتیک خنک‌کننده و حسگر پخت گوشت از سایر ویژگی‌های فرهای تولیدی این برند است.

واحد گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت آلتون با بیش از ۳۰۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور و با استفاده از تکنسین‌های مجرب به ارائهٔ خدمات مطلوب به خریداران می‌پردازد. همهٔ محصولات این برند دارای ضمانت ۲۴ماهه در سراسر کشور هستند. برای دیدن فرهای برند آلتون این صفحه را بخوانید: خرید فر توکار آلتون

۴ مدل برتر فرهای برند آلتون به شرح زیر است:

  • فر توکار آلتون مدل 7202: این محصول دارای رنگ مشکی و ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی‌متر است. ۱۷ برنامهٔ پخت دارد و از گنجایش ۷۲ لیتری برخوردار است. از انواع فرهای برقی است و گارانتی دو‌ساله دارد.
  • فر توکار آلتون مدل 7500 TS: این فر دارای نمای شیشه و استیل و حجم داخلی ۷۲ لیتر است. درب ۴ جدارهٔ جداشونده، صفحه نمایشگر دیجیتال لمسی و ۱۹ برنامه پخت دارد.
  • فر توکار آلتون مدل V404 N: این مدل دارای نمای شیشه سکوریت مشکی و آینه‌ای مقاوم در برابر حرارت و ضربه است. گنجایش ۷۲ لیتر دارد و با برق کار می‌کند.
  • فر توکار آلتون مدل V901: این محصول با ابعاد ۶۰ در ۹۰ سانتی‌متر مناسب کسانی است که فضای بیشتری را در فر خود نیاز دارند. درب این فر ۳ جداره با قابلیت جداشوندگی است و گنجایش ۹۵ لیتری دارد.
فر تو کار ایرانی برند آلتون
فر تو کار ایرانی برند آلتون
کلام آخر

در این مقاله به بررسی بهترین فر توکار ایرانی پرداختیم. آشنایی با برندهای مختلف تولید فرهای توکار و ویژگی‌های محصولات تولید شده توسط هر یک از آن‌ها به شما کمک می‌کند که باتوجه‌به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. برند‌های اخوان، داتیس، آلتون و سینجر از موفق‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید فرهای توکار محسوب می‌شوند که بیشترین سهم بازار فرهای توکار ایرانی را به خود اختصاص داده‌اند.

بنابراین، اگر قصد خرید فرهای توکار باکیفیت را دارید بهتر است در بین تولید این برندها به دنبال محصول موردنظر خود بگردید. همچنین شما می‌توانید سایر سؤالات خود را در زمینهٔ بهترین فر توکار ایرانی، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول:

فر توکار ایرانی چی بخرم؟

برای خرید فرهای توکار ایرانی باکیفیت بهتر است به سراغ برندهای مطرح تولید لوازم‌خانگی بروید که از بهترین آن‌ها می‌توان به برندهای اخوان، سینجر، داتیس و آلتون اشاره کرد.

چرا فر تو کار بخریم؟

علت گسترش فرهای توکار این است که علاوه بر جذابیت بیشتر و اشغال‌کردن فضای کمتر، قابلیت پخت مواد غذایی را با تنوع بسیار بیشتری نسبت به فر گازهای قدیمی ایجاد کرده‌اند.