امتیاز بدهید

امروزه و با پیشرفت‌های چشمگیر ایجاد شده در زمینهٔ تکنولوژی و صنعت، مدل‌های بسیار متنوعی از انواع شیرآلات در بازار دیده می‌شود که پیش‌ازاین وجود نداشته‌اند‌. یکی از انواع این شیرآلات جدید، شیرآلات هوشمند یا چشمی هستند که احتمالاً شما هم متوجه گسترش روزافزون و افزایش کاربرد آن‌ها در مکان‌های مختلف شده‌اید؛ بنابراین، چنانچه قصد خرید شیرآلات چشمی را دارید و به دنبال پرفروش ترین شیرآلات هوشمند می‌گردید، در ادامهٔ مقاله با ما همراه باشید.

شیرآلات چشمی یا هوشمند چیست؟

پیش از معرفی پرفروش ترین شیرآلات هوشمند، لازم است تا با شیرآلات چشمی آشنا شوید. شیرآلات چشمی، هوشمند یا اتوماتیک، نوعی از شیرآلات جدید هستند که در سال‌های اخیر به طور گسترده در اماکن عمومی مثل هتل‌ها، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها و پاساژها مورداستفاده قرار می‌گیرند.

بسیاری از اجزای شیرآلات هوشمند مشابه شیرآلات معمولی است و وجه تمایز آن‌ها مربوط به سنسورهای تشخیص مادون‌قرمز در شیرآلات هوشمند است. این سنسورها، حضور دست در مقابل شیر آب را تشخیص داده و جریان آب را برقرار می‌کنند. پس از اتمام کار نیز با تشخیص عدم حضور دست در مقابل شیر آب، جریان آب قطع می‌شود.

به‌این‌ترتیب بدون نیاز به تماس فیزیکی و یا استفاده از اهرم و پیچ، می‌توان از این نوع شیرآلات استفاده کرد. قیمت شیرآلات چشمی معمولاً بر اساس جنس بدنه و روکش آن، نوع آب‌فشان، مقدار آب‌دهی در یک دقیقه، مدت‌زمان جریان آب و رنگ تعیین می‌گردد.

باتوجه‌به افزایش کاربرد شیرآلات هوشمند و گسترش آن‌ها از مکان‌های عمومی به خانه‌های شخصی، برندهای بسیاری تولید این شیرآلات را آغاز کرده و تدریجاً ارتقا داده‌اند. از جمله بهترین برندهای تولید شیرآلات هوشمند می‌توان به برندهای راسان، کی دبلیو سی و قهرمان اشاره کرد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

شیرآلات هوشمند راسان

یکی از پرفروش ترین برندهای شیرآلات چشمی، برند راسان است. برند راسان در ابتدا فعالیت خود در زمینه واردات شیرآلات آلمانی آغاز کرد؛ ولی پس از مدتی به تولید مستقل شیرآلات ایرانی باکیفیت بالا و مشابه محصولات خارجی پرداخت. کیفیت، زیبایی و نوآوری از شعارهای این مجموعه است.

شیرآلات چشمی راسان بدون نیاز به تماس دست و با استفاده از سنسورهای بسیار پیشرفته اروپایی کار می‌کنند. این شیرآلات دارای واکنش بسیار سریع بوده و در کمتر از ۰.۲ ثانیه فعال می‌شوند. شیرهای برند راسان به طور هم‌زمان از سیستم برق و باتری استفاده می‌کنند.

به‌این‌ترتیب که آداپتور آن‌ها به طور پیوسته به جریان برق متصل است و در صورت قطعی برق، به‌صورت اتوماتیک باتری وارد مدار می‌شود. به‌این‌ترتیب حتی در صورت قطعی کامل برق، می‌توانید به‌راحتی از این شیرها استفاده کنید. باتری‌های آلکالاین شیرآلات چشمی راسان در صورت استفاده مداوم، به مدت تقریبی ۴ سال قابل استفاده‌اند. سه مدل برتر شیرآلات هوشمند راسان به شرح زیر هستند:

شیر روشویی کوتاه چشمی تیامون راسان

این مدل که در ابعاد ۴.۵×۲۰×۱۴.۵ سانتی‌متر تولید می‌شود، دارای جنس بدنهٔ آلیاژ برنج و روکش نیکل و کروم به همراه رنگ پودری است. همچنین دارای کارتیج سرامیکی با سایز ۴۰ است، یک عدد خروجی دارد و رنگ‌های کروم و مشکی آن پرکاربردترین رنگ‌ها هستند. شیرآلات تیامون دارای ۵ سال خدمات پس از فروش و ۱۰ سال گارانتی هستند.

خرید شیر روشویی کوتاه چشمی تیامون راسان

شیر روشویی کوتاه چشمی تیامون راسان
شیر روشویی کوتاه چشمی تیامون راسان

شیر روشویی کوتاه چشمی تامارا راسان

مدل تامارا ابعاد ۱۹×۱۶×۵.۶ سانتی‌متری دارد و از بدنه برنجی به همراه روکش نیکل و کروم ساخته می‌شود. وزن این مدل ۲ کیلوگرم است و در رنگ‌های کروم براق و مات، طلایی براق و مات، مشکی، شیری طلایی و رز گلد تولید می‌شود. عملکرد این مدل با استفاده از برق است.

خرید شیر روشویی کوتاه چشمی تامارا راسان

شیر روشویی کوتاه چشمی تامارا راسان
شیر روشویی کوتاه چشمی تامارا راسان

شیر روشویی بلند چشمی تالین راسان

بدنهٔ این شیر برنجی با آبکاری با درجه میکرون بالا است. این مدل مجهز به آداپتور، باتری و سنسور فعال مادون‌قرمز است. همچنین گارانتی ۲ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ساله دارد و در رنگ‌های کروم، طلایی، طلایی مات، شیری طلایی، شیری کروم و مشکی تولید می‌شود.

خرید شیر روشویی بلند چشمی تالین راسان

شیر روشویی بلند چشمی تالین راسان
شیر روشویی بلند چشمی تالین راسان

شیرآلات هوشمند کی دبلیو سی

برند کی دبلیو سی که یکی از پیش‌گامان تولید شیرآلات ساختمانی در کشور محسوب می‌شود، یکی از بهترین برندها در زمینه تولید شیرآلات چشمی است. شیرآلات چشمی برند کی دبلیو سی بسیار باکیفیت، در تنوع بالا و با درنظرگرفتن سلیقه‌های مختلف و منطبق با استانداردهای اروپایی تولید می‌شوند و از فروش خوبی نیز برخوردار هستند.

شیرآلات چشمی این برند به طور معمول دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ برنج بوده و آب‌فشان‌های به‌کاررفته در ساخت آن‌ها، از محصولات برند آلمانی Neoperl است. همهٔ این شیرآلات دارای سنسور الکترونیکی قابل‌برنامه‌ریزی هستند، معمولاً با استفاده از باتری کار می‌کنند و مجهز به نمایشگر هشدار اتمام باتری هستند که شما را از پایان عمر باتری خبردار می‌کند.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شیرآلات چشمی این برند می‌توان به قابلیت تنظیم شستشوی خودکار آب مانده در لوله به هنگام سفر و قابلیت تنظیم روشن و خاموش ماندن دائم سنسور جهت استفاده در مواقع خاص در بعضی از مدل‌ها از جمله برخی از انواع مدل آوا اشاره کرد.

شیر روشویی هوشمند ایکوآ

یکی از معروف‌ترین مدل‌های شیرهای روشویی هوشمند برند کی دبلیو سی، مدل ایکوآ است. این مدل دارای سنسور هوشمند قابل‌برنامه‌ریزی و نمایشگر هشدار اتمام باتری است. باتری این مدل از نوع ۶ ولتی DC و آداپتور آن ۲۲۰ ولت به ۶ ولت است. این مدل جریان آب را به مدت ۰.۵ تا ۴ ثانیه برقرار می‌کند دارای آبدهی ۱۲ لیتر در دقیقه است.

حداکثر دمای آب قابل‌تحمل آن ۸۰ درجه است و سنسور آن دامنه ۱۸ تا ۲۲ سانتی‌متر را پوشش می‌دهد. با استفاده از برق و باتری یا باتری به‌تنهایی کار می‌کند. این مدل دارای ظاهری بسیار زیبا و کیفیت مناسب است و به طور گسترده در بسیاری از مکان‌های عمومی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

خرید شیر روشویی هوشمند ایکوآ

شیر روشویی هوشمند ایکوآ
شیر روشویی هوشمند ایکوآ

شیر روشویی هوشمند آوا

دومین مدل از شیرآلات هوشمند کی دبلیو سی، مدل آوا است. این مدل دارای بدنه برنجی بوده و عملکرد آن به‌صورت چشمی است. نرخ جریان آب ۱۲ لیتر و آداپتور ۲۲۰ ولت به ۷.۵ ولت دارد. دارای ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش است. بعضی از انواع این مدل مجهز به سیستم نوری پیشرفته و LED آبی یا قرمز هستند.

خرید شیر روشویی هوشمند آوا

شیر روشویی هوشمند آوا
شیر روشویی هوشمند آوا

شیر روشویی هوشمند زئوس

مدل زئوس نیز با استفاده از برق و باتری کار می‌کند و عملکرد آن با استفاده از سنسور الکترونیکی است. در رنگ‌های رز گلد، رز گلد مات، طلایی، طلایی مات، کروم، کروم مات، سفید و مشکی تولید می‌شود. دارای ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش است.

خرید شیر روشویی هوشمند زئوس

شیر روشویی هوشمند زئوس
شیر روشویی هوشمند زئوس

شیرآلات هوشمند قهرمان

کارخانه شیرآلات قهرمان از پیشتازان عرصه تولید شیرآلات بهداشتی، لوازم و تجهیزات حمام و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است. تمامی محصولات این کارخانه با استفاده از ماشین‌آلات روز دنیا و نیروهای متخصص تولید شده و دارای استانداردهای بین‌المللی هستند. شیرآلات هوشمند قهرمان دارای ویژگی‌های نصب آسان، آبکاری استاندارد، عدم نشتی، سیستم هوشمند چشمی با عملکرد لحظه‌ای و بهداشت بالا هستند.

خرید شیر چشمی هوشمند قهرمان

شیر روشویی هوشمند E-ONE

این مدل که جزو پرفروش ترین شیرآلات قهرمان است، ابعاد ۶×۱۷×۱۹ سانتی‌متر و وزن ۱.۲۷ کیلوگرم دارد. جنس بدنهٔ این شیر از آلیاژ برنج با آبکاری کروم است و یک خروجی آب دارد. منبع تغذیه این محصول باتری است و هر باتری بسته به میزان استفاده به مدت ۶ ماه تا ۳ سال جوابگو است. گارانتی ۵ساله و خدمات پس از فروش ۱۵ساله دارد و در دو رنگ کروم و سفید – کروم تولید می‌شود.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی پرفروش‌ ترین شیرآلات هوشمند پرداختیم. شیرآلات چشمی یا هوشمند دسته‌ای از شیرآلات هستند که با استفاده از اشعه مادون‌قرمز عمل می‌کنند و احتیاجی به پیچ و اهرم برای برقراری جریان آب ندارند. همچنین گفته شد که سه برند برتر در تولید پرفروش ترین شیرآلات هوشمند برندهای راسان، کی دبلیو سی و قهرمان هستند که شیر‌های باکیفیت و استانداردی را به خریداران عرضه می‌کنند‌. در پایان شما می‌توانید سؤالات دیگر خود را در مورد پرفروش ترین شیرآلات هوشمند با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول:

شیرآلات چشمی یا هوشمند چیست؟

شیرآلات هوشمند نوعی شیرآلات جدید هستند که برای برقراری جریان آب به پیچ و اهرم احتیاج ندارند و با استفاده از سنسورهای مختلف عمل می‌کنند.

پرفروش ترین شیرآلات هوشمند تولید کدام برند است؟

برندهای زیادی به تولید شیرآلات هوشمند باکیفیت می‌پردازند که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به برندهای راسان، کی دبلیو سی و قهرمان اشاره کرد.