امتیاز بدهید

یکی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین اجاق گازهای تولید داخل، اجاق گاز ایلیا استیل است. ایلیا استیل یک برند تولید لوازم‌خانگی ایرانی است که اجاق گازهای تولیدی‌اش، با برندهای خارجی مثل بوش و گری و بقیه قابل‌رقابت است. اجاق گاز ایلیا استیل در تنوع‌های گوناگون و با توجه نیازهای مختلف و تعداد مختلف خانواده تولید شده است.

اجاق گاز ایلیا استیل تولید ملی است و سعی شده بیشتر قطعات آنها در داخل ایران تولید شود. این قطعات باکیفیت‌اند و از مواد اولیهٔ مرغوب ساخته شده‌اند و همین‌طور قابل‌رقابت با نمونه‌های خارجی‌اند. اما قطعه‌هایی مثل سر شعله‌ها و ترموکوپل، از مرغوب‌ترین نوع خارجی آن وارد و استفاده شده است.

بهترین اجاق گاز ایلیا استیل کدام است؟ گاز ایلیا استیل خوبه؟ مدل‌های گاز ایلیا استیل چیست؟ خدمات گاز ایلیا استیل چه گونه است؟ برای پاسخ در ادامه همراه ما باشید.

گاز ایلیا استیل خوبه؟ چرا گاز ایلیا استیل بخریم؟

برندهای مختلفی در بازار ایران است که اجاق گاز تولید می‌کنند، اما چرا گاز ایلیا استیل خوبه؟

  • طراحی‌های زیبا و بسیار متنوع و خاص این اجاق گازها
  • همراه بودن زیبایی و کارایی زیاد در محصول
  • قیمت‌گذاری مناسب روی محصول
  • استفاده از صفحه‌های نشکن شیشه‌ای و مقاوم در برابر خراشیدگی و ضربه.
  • انواع توکار و روکار
  • مصرف گاز بسیار کم
  • دارای شبکه‌های چدنی تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • سر شعله ایتالیایی
  • ترموکوپل ایتالیایی

امکانات اجاق گاز ایلیا استیل

یکی از اهداف خرید لوازم‌خانگی جدید، تأمین رفاه است، پس لوازم‌خانگی باید پاسخگوی نیازهای ما باشند. در ادامه امکانات اجاق گاز ایلیا استیل مثل مرغوبیت مواد اولیه و قطعات باکیفیت و خدمات پس از فروش می‌گوییم.

  • استفاده از ترموکوپل باکیفیت ایتالیایی
  • استفاده از سر شعله‌های مرغوب ایتالیایی که سبب مصرف بهینهٔ گاز می‌شود
  • استفاده از فندک اتوماتیک
  • تعداد شعله‌های مختلف در اندازه‌های مختلف
  • دارای گارانتی
  • دارای خدمات پس از فروش
  • مصرف انرژی بهینه
  • انواع صفحهٔ استیل و شیشه‌ای

بهترین اجاق گاز ایلیا استیل

بهترین اجاق گاز ایلیا استیل کدام است؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه لیستی از بهترین اجاق های ایلیا استیل را به شما معرفی می‌کنیم.

۱- اجاق گاز ایلیا استیل مدل IS 5910

این اجاق گاز ایلیا استیل دارای پنج سر شعله است که پلوپز آن در وسط قرار دارد و پرجمعیت‌ترین خانواده‌ها هم می‌توانند از آن استفاده کنند. این اجاق گاز، رویهٔ استیل دارد. انرژی مصرفی‌اش گاز شهری است و سر شعله‌های باکیفیت ایتالیایی دارد که مقدار آلودگی و مصرف گاز را به حداقل می‌رساند.

ترموکوپل این اجاق گاز، از نوع فوق‌سریع است و تولید ایتالیا است. همچنین دارای فندک اتوماتیک است. یعنی به‌محض چرخیدن ولوم، فندک شروع به کار می‌کند. پلوپز این اجاق گاز بسیار پرقدرت است و این اجاق گاز ابعاد 51×90 سانتی‌متر را اشغال می‌کند. همچنین دارای هجده ماه گارانتی است. برای خرید کلیک کنید: گاز ایلیا استیل مدل IS 5910

گاز ایلیا استیل مدل IS 5910
گاز ایلیا استیل مدل IS 5910

۲- اجاق گاز ایلیا استیل مدل IS 4602

این اجاق گاز چهار شعلهٔ تولید ایران، دارای صفحهٔ استیل ضدخش، براق و با کیفیت است. انرژی مصرفی این اجاق گاز، گاز شهری است و دارای سر شعله‌های باکیفیت است که سبب کاهش آلودگی و مصرف انرژی می‌شود. نوع فندک این اجاق گاز، از نوع سریع است و همچنین ترموکوپل اتوماتیک دارد.

پلوپز این اجاق گاز در سمت چپ قرار دارد و توان حرارتی‌اش 4 کیلووات است. ابعاد این اجاق گاز 62×51 بوده و ردهٔ مصرف انرژی آن در گرید A قرار دارد. همین‌طور این اجاق گاز برای یک خانوادهٔ کم‌جمعیت بسیار مناسب است و دارای هجده ماه گارانتی است. می‌توانید اجاق گاز ایلیا استیل مدل IS 4620 را از یونیک لند خریداری کنید.

اجاق گاز ایلیا استیل مدل IS 4602
اجاق گاز ایلیا استیل مدل IS 4602

۳- اجاق گاز ایلیا استیل مدل IG 5910

اجاق گاز ایلیا استیل مدل IG 5910 دارای صفحهٔ شیشه‌ای مشکی است و پنج شعله دارد که پلوپز آن در وسط تعبیه شده است. جنس صفحهٔ شیشه‌ای این اجاق گاز از نوع  SCHOTT است که در برابر حرارت و ضربه و خش مقاوم و تولید ایتالیا است. انرژی مصرفی این اجاق گاز، گاز شهری است که به کپسول هم قابل‌تبدیل است.

سر شعله‌های باکیفیت این اجاق گاز از نوع سری ۲ SABAF AE تولید ایتالیا هستند که از طراحی بسیار خاصی برخوردارند و کارایی‌شان ارتقا یافته است. ترموکوپل این اجاق گاز از نوع فوق‌سریع SABAF ایتالیایی است. هم‌چنین این محصول دارای فندک اتوماتیک است.

ولوم‌های این اجاق گاز ۲۱۰ درجه SABAF است که تولید ایتالیااند. ابعاد این اجاق گاز 86×50 سانتی‌متر و برای خانواده‌های پرجمعیت هم مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این اجاق گاز، وجود شبکه‌های چدنی تولید شده از مواد اولیهٔ مرغوب است که مقاوم در برابر حرارت و تغییر رنگ است و همین‌طور دارای هجده ماه گارانتی است. ضمن اینکه هزینهٔ نصب در شهر‌های بزرگ رایگان است. خرید این گاز از یونیک لند: گاز ایلیا استیل مدلIG 5910

گاز ایلیا استیل مدلIG 5910
گاز ایلیا استیل مدلIG 5910

۴- اجاق گاز ایلیا استیل مدل IG 5912

اجاق گاز ایلیا استیل مدل IG 5912 دارای صفحهٔ شیشه‌ای مات مدل SCHOT تولید ایتالیا است. این اجاق گاز دارای پنج سر شعله است که پلوپز آن وسط قرار دارد. سر شعله‌های استفاده شده در این اجاق گاز، از سری لوکس مدل DEFENDI تولید ایتالیا است که دوجزئی بوده و در برابر گرما مقاوم‌اند. انرژی مصرفی این اجاق گاز، گاز شهری است.

از دیگر ویژگی‌های این اجاق گاز، ترموکوپل مدل CAST FUTURA تولید ایتالیا و بسیار باکیفیت است. نوع فندک این اجاق گاز از نوع اتوماتیک است که به‌محض چرخیدن ولوم‌ها جرقه می‌زنند.

همچنین این اجاق گاز، دارای پلوپز پرقدرت دارای وک است که 3.5 کیلووات توان حرارتی دارد. ابعاد این اجاق گاز 50×80 سانتی‌متر است و دارای هجده ماه گارانتی است و نصب آن در شهرهای بزرگ رایگان است. برای خرید کلیک کنید: اجاق گاز ایلیا استیل مدل IG 5912

اجاق گاز ایلیا استیل مدل IG 5912
اجاق گاز ایلیا استیل مدل IG 5912

۵- اجاق گاز ایلیا استیل مدل استیل S 503

اجاق گاز ایلیا استیل مدل S 503 دارای صفحهٔ استیل است. پنج شعله دارد و پلوپز دوال پرقدرت آن در سمت راست اجاق گاز قرار گرفته است. این اجاق گاز از طرح ویژه‌ای در جایگاه قرارگیری ولوم‌ها برخوردار است که سبب گرم‌نشدن ولوم‌ها در هنگام آشپزی می‌شود.

انرژی مصرفی این اجاق گاز، گاز شهری است و امکان تبدیل گاز به کپسول را دارد. سر شعله‌های این اجاق گاز تولید ایران است و از مواد مرغوب ساخته شده‌اند. ولوم‌های آن از نوع باکالیت دوجزئی نسوز است. ترموکوپل این اجاق گاز از نوع سوپر تاپ تایم ORKLI تولد شده در اسپانیا است. فندک سریع این اجاق گاز ساخت ایران است و به‌محض چرخیدن ولوم‌ها، شروع به کار می‌کند.

ابعاد این اجاق گاز 86×50 سانتی‌متر است. این اجاق گاز، شبکهٔ چدنی مقاوم در برابر حرارت و تغییر رنگ دارد که از کیفیت بالایی برخوردار است و همین‌طور هجده ماه گارانتی دارد و در شهرهای بزرگ رایگان نصب می‌شود.

اجاق گاز ایلیا استیل مدل S 503
اجاق گاز ایلیا استیل مدل S 503

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم یکی از برندهای مرغوب اجاق گاز ایرانی، ایلیا استیل است. این اجاق گاز، تولید داخل است و از بعضی قطعه‌های خارجی برای بهینه‌کردن محصول خود استفاده می‌کند. در این نوشته به سؤال گاز ایلیا استیل خوبه؟ پاسخ دادیم و از ویژگی‌های مثبت اجاق گازهای ایلیا استیل گفتیم.

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین اجاق گاز ایلیا استیل به تفضیل پرداختیم. یونیک لند، یکی از مراکز فروش محصولات خانگی است که از برندهای مختلف از جمله ایلیا استیل پشتیبانی می‌کند. یونیک لند تنوع محصول زیادی را در اختیار مشتری می‌گذارد. لازم به ذکر است که قیمت‌گذاری‌های یونیک لند، مشابه درب کارخانه و در این راستا به مشتری وفادار است.

سوالات متداول:

گاز ایلیا استیل خوبه؟

اجاق گاز ایلیا استیل، از کیفیت بالایی برخوردار است و برای بهبود عملکرد اجاق‌گازهایش از بعضی قطعات خارجی استفاده می‌کند و قیمت‌گذاری آن بسیار منصفانه است.

بهترین اجاق گاز ایلیا استیل چیه؟

در این نوشته به معرفی تعدادی از بهترین نمونه‌های اجاق گاز ایلیا استیل پرداختیم. مثل  مدل IS 5910 یا استیل مدل IS 4602 یا مدل استیل S 503 و برخی دیگر.