1/5 - (1 امتیاز)

یکی از برندهای اجاق‌ گاز که در سال‌های اخیر در بازار موردتوجه قرار گرفته است برند مارول است که فعالیت آن از سال ۱۳۸۸ و در ایران آغاز شد. اجاق ‌گاز مارول انتخابی مطمئن در بین دیگر برندهاست. زیرا همواره سعی کرده است ایده‌های نو داشته باشد. مارول باتوجه‌به نوسانات بازار توانسته است قیمت تولیداتش را ثابت نگه دارد.

در این نوشته قصد داریم بهترین اجاق گاز مارول را به همراه ویژگی‌ها و مزایای آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم. پس اگر انتخاب شما برند مارول است، برای شناخت گازهای پرچمدار این برند همراه ما باشید.

انواع اجاق گاز مارول

اجاق‌گازها در انواع ایستاده، رومیزی و توکار ساخته می‌شود. اجاق ‌گاز مارول هم از این قاعده مستثنی نیست و انواع گازها در مدل‌های متفاوت تولید می‌کند.

ممکن این سؤال در ذهن پیش بیاید که اجاق‌ گاز مارول خوبه؟ برای پاسخ می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که تمامی محصولات این شرکت، دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش است. این خدمات گسترده در بیش از 100 نمایندگی فعال مارول در سراسر کشور به مشتریان ارائه می‌گردد. در ادامه بهترین اجاق گازهای مارول را به شما معرفی می‌کینم.

اجاق‌گاز مارول مدل Jarma

اجاق‌گاز صفحه‌ای مارول مدل  Jarma از جنس استیل و به رنگ نقره‌ای است. ولوم ترکیه‌ای اجاق‌گاز جارما مارول در برابر حرارت و گرما مقاوم هستند؛ زیرا جنس ولوم ترکیه‌ای اجاق ‌گاز مارول از نوعی پلاستیک فشرده به نام باکالیت است.

از دیگر ویژه‌های آن می‌توانیم به برچسب انرژی A ، فندک اتوماتیک، نشان استاندارد و شبکه چدنی است که برای شست‌وشوی آن از ماشین ظرفشویی می‌توان استفاده کرد.

ترموکوپل top time  به‌کاررفته در آن موجب ایمنی بهترین گاز مارول خواهد شد. عملکرد آن به این صورت است که با روشن‌شدن شعله راه گاز را باز می‌کند و با خاموش‌شدن گاز راه آن می‌بندد. برای مثال: اگر در زمانی که غذا روی اجاق‌گاز سرریز کند و گاز خاموش شود بلافاصله راه گاز به‌وسیله ترموکوپل بسته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت اجاق ‌گاز مارول مدل jarma پیشنهاد می‌کنیم به سایت یونیک لند مراجعه کنید و با خرید محصول از تخفیف ویژه یونیک لند استفاده نمایید.

اجاق‌گاز مارول مدل Jarma
اجاق‌گاز مارول مدل Jarma

اجاق‌گاز مارول مدل Vento

 اجاق‌گاز Vento   مارول ظاهر آشپزخانه را بسیار زیبا و شیک می‌کند. این اجاق‌گاز پنج شعله مجهز به پلوپز دوال در شعله وسط است. جنس صفحه  این مدل از بهترین گاز مارول از استیل ضدزنگ بوده و ضخامت بالایی دارد. به علاوه فندک آن اتوماتیک است و به‌سرعت شعله را روشن می‌کند.

 برخی از ویژگی‌های این اجاق گاز عبارت‌اند از:

  • ترموکوپل Top time
  • دارای سیم فندک تفلون
  • دارای ولوم نسوز
  • کفی گالوانیزه با ضخامت 7/0
  • حرارت عالی سر شعله‌ها

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید اجاق گاز مدل ونتو در سایت یونیک لند این محصول را با تخفیفی استثنایی تهیه کنید.

اجاق‌گاز مارول مدل Vento
اجاق‌گاز مارول مدل Vento

اجاق‌گاز مارول مدل Volta

این مدل گاز مارول بسیار زیبا و جمع‌وجور است و برای خانواده‌های کم‌جمعیت انتخاب مطلوبی است. برای ساخت صفحه گاز چهار شعله‌ای مارول از شیشه سکوریت مشکی با ضخامت 8/0 استفاده شده و ضدضربه است.

کفی گالوانیزه این محصول مقاوم و ضدزنگ است که فندک گاز را تقویت می‌کند. سر شعله‌های آن نیز حرارت بالایی دارد و توان حرارتی KW 8/3 را دارد.

هم‌چنین این اجاق گاز مجهز به فندک‌های اتوماتیک با عملکرد سریع و فندک تفلون است. برای اطلاع از قیمت اجاق گاز مارول مدل ولتا سایت یونیک لند بهترین گزینه است.

اجاق‌گاز مارول  مدل Volta
اجاق‌گاز مارول  مدل Volta

 اجاق‌گاز مارول مدل Spada

 یکی از باکیفیت‌ترین اجاق‌گازهای مارول مدل Spada است؛ زیرا قطعات اصلی آن در ایتالیا تولید شده‌اند. صفحه این اجاق‌گاز سکوریت و در برابر شکستن مقاوم است و همچنین تا دمای 300 درجه سانتی‌گراد را تحمل می‌کند. این گاز مجهز به 6 ولوم نسوز باکالیت است که توان حرارتی سر شعله پلوپز آن به kw 2/4 می‌رسد.

 دیگر ویژگی‌های این محصول عبارت‌اند از:

  • ترموکوپل Top time
  • شبکه چدن با قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • مصرف کم‌انرژی
  • ·      10 سال خدمات پس از فروش

برای خرید اجاق‌ گاز مارول مدل Spada می‌توانید از طریق سایت یونیک لند اقدام کنید.

 اجاق‌گاز مارول مدل Spada
 اجاق‌گاز مارول مدل Spada

اجاق‌گاز مارول مدل Admiral-B

اجاق‌گاز رومیزی Admiral-B مارول پنج شعله دارد و چیدمان سر شعله‌های آن متفاوت از بقیه مدل‌های این برند است. در این گاز سر شعله پلوپز در سمت راست قرار گرفته است. برای ساخت آن نیز صفحه استیل ضدزنگ استفاده کرده‌اند تا در برابر خش و ضربه مقاوم باشد.

قطعات اصلی این محصول ساخت ایتالیا است؛ ولی سر شعله‌ها و شیر ایرانی هستند. برای ایمنی اجاق‌گاز ترموکوپل Top time در آن به کار برده‌اند. فندک‌هایی که در این گاز نصب شده است سبب شده تا غذا در مدت‌زمان کمی آماده شود.

 اجاق ‌گاز مارول مدل Admiral-B با قیمتی مناسب در سایت یونیک لند موجود است و شما می‌توانید با تخفیف ویژه خریدی ارزان و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

اجاق‌گاز مارول مدل Admiral-B
اجاق‌گاز مارول مدل Admiral-B

اجاق‌گاز مارول مدل Moro

این اجاق‌گاز با داشتن دو شعله برای محیط‌های کوچک مانند آشپزخانه، آبدارخانه و مغازه عالی است. بدنه آن ترکیبی از استیل و شیشه سکوریت است. شیشه به‌کاررفته در رویه اجاق‌گاز نشکن است و تا دمای 300 درجه سانتی‌گراد را تحمل می‌کند.

از مزایای اجاق‌گاز Moro برند مارول می‌توان به سر شعله‌هایی باحرارت بالا، ولوم نسوز و کفی گالوانیزه اشاره کرد. با مراجعه به سایت یونیک لند اجاق ‌گاز مارول مدل Moro را می‌توانید با قیمتی مناسب بخرید.

اجاق‌گاز مارول مدل Moro
اجاق‌گاز مارول مدل Moro

اجاق‌گاز مارول مدل Amico

 اجاق‌گازهای رومیزی از جمله مدل Amico برند مارول بیشتر مناسب محیط‌های کوچک مانند مسافرخانه‌ها، هتل‌ها و غیره است. این محصول دارای صفحه استیل مقاوم و ضدزنگ بوده و شبکه چدنی آن روی صفحه گاز به‌آسانی و در ماشین ظرفشویی شسته می‌شود. ترموکوپلی که در ساختار آن به‌کاررفته خطر آتش‌سوزی را کاهش داده است. بهترین گاز مارول مدل  Amico دارای ویژگی‌های زیر است:

  • فندک اتوماتیک
  • فندک سیم تفلون
  • کفی گالوانیزه با ضخامت 7/0

شما می‌توانید برای خرید اجاق‌ گاز مارول مدل Amico از سایت یونیک لند دیدن کنید و اجاق‌گاز را همراه تخفیف ویژه بخرید.

اجاق‌گاز مارول مدل Amico
اجاق‌گاز مارول مدل Amico

سخن پایانی

در این نوشته شما را با بهترن اجاق گاز برند نام‌آشنای مارول آشنا کردیم. فهمیدیم که اجاق‌گازهای مارول از تنوع زیادی دارند و اغلب در ابعاد و طرح باهم متفاوت‌اند. به همین دلیل از بین این همه مدل اجاق‌ گاز مارول بهترین‌ها را معرفی نمودیم. امیدواریم با مطالعه این نوشته بتوانید بهترین اجاق گاز مناسب خود را پیدا کنید.

سوالات متداول:

شرکت مارول علاوه بر اجاق‌گاز چه محصولاتی تولید می‌کند؟

مارول به جز اجاق‌گاز محصولاتی مانند هود، سینک و فر را تولید می‌کند.

آیا اجاق‌گازهای مارول دارای فندک هستند؟

اغلب اجاق گازهای مارول دارای فندک اتوماتیک و فندک سیم تفلون هستند.

دلیل استفاده از ترموکوپل در اجاق‌گاز مارول چیست؟

 استفاده از ترموکوپل برای ایمنی اجاق‌گاز و مانع از آسیب به افراد در آتش‌سوزی است.