امتیاز بدهید

از بین انواع هودهایی که در بازار عرضه می‌شود، هود مخفی یا توکار برای خانه‌های مدرنی که فضای کمی دارند مناسب است؛ چراکه علاوه بر اشغال فضای کم به خوبی بوی دود، چربی و غذا را جذب می‌کنند. با ما در این نوشته همراه باشید تا بهترین هود مخفی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های هود مخفی

هودها در نوع‌های مختلفی ساخته می‌شوند و روانه بازار می‌گردند. یکی از این‌ها هودهای مخفی هستند که از لحاظ برخی ویژگی‌ها با سایر هودها تفاوت دارند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های هود مخفی به شرح زیر است«

طراحی زیبا

هودهای مخفی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که درون کابینت نصب می‌شود. هود مخفی موجب شده کابینت‌ها به پیوسته کنار هم قرار بگیرند و هارمونی چشم نوازی در دکوراسیون به وجود ‌آید. بهترین هود مخفی در اندازه‌های مناسبی طراحی شده و تمام محدوده اجاق‌گاز را در برمی‌گیرد.

سیستم ترموگارد

ترموگارد یا سیستم محافظ حرارتی، در واقع کلید حرارتی است که در سیم‌پیچی موتور وجود دارد. این ویژگی که در ساختار بهترین مارک هود مخفی وجود دارد، دمای موتور را تنظیم می‌کند. همچنین از آسیب به موتور جلوگیری کرده و مانع بروز آتش‌سوزی می‌شود.

قیمت هود مخفی

قیمت هود مخفی با توجه امکانات به‌کاررفته در آن، ایرانی یا خارجی بودن برند، میزان محبوبیت برند و کیفیت هود متغیر است. با مراجعه به سایت یونیک لند می‌توانید بهترین هود مخفی را  انتخاب و خریداری کنید.

معرفی بهترین هود مخفی

هودهای مخفی به‌تازگی وارد بازار و با استقبال خوب مشتریان مواجه شده است. تلاش برای انتخاب بهترین مارک هود مخفی از بین هودهای ایرانی و خارجی ممکن است شما در انتخاب دچار تردید کند. اکنون شما را با بهترین هود مخفی که در مدل‌های متنوع تولید می‌شود آشنا می‌کنیم تا خرید مطمئنی داشته باشید.

هود مخفی کلایبرگ مدل H234

 هود کلایبرگ مدل H234  در دورنگ سفید و مشکی وجود دارد. بدنه آن از جنس فولاد گالوانیزه است که باعث می‌شود در برابر ضربه مقاوم باشد. صفحه‌ای لامپ‌های SMD در آن قرار گرفته است شیشه‌ای است و نمای زیبایی به هود می‌دهد.

فیلتر آلومینیومی که در هود مخفی کلایبرگ استفاده شده است در برابر حرارت و خوردگی مقاوم و قابل‌شست‌وشو است؛ همچنین می‌توان آن را تعویض کرد. این هود با مکش خوبی که دارد ذرات چربی را جذب می‌کند. از ویژگی‌های دیگر بهترین هود مخفی از برند ایرانی کلایبرگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قدرت مکش: 850 مترمکعب در ساعت
  • مجهز به ریموت‌کنترل و صفحه‌کلید لمسی
  • دارای موتور فلزی 4 دور
  • ·       دارای ترموگارد

 هود مخفی کلایبرگ مدل H234 را می‌توانید باقیمت مقرون‌به‌صرفه و با تخفیف ویژه از سایت یونیک لند خریداری کنید.

هود مخفی کلایبرگ مدل H234
هود مخفی کلایبرگ مدل H234

هود مخفی ایلیا استیل مدل هلما پلاس

هود مخفی مدل هلما ایلیا استیل از نظر مشخصات ظاهری دارای بدنه‌ای از جنس استیل و شیشه‌ای است. با ریموت‌کنترل آن می‌توانید از فاصله دور هود را تنظیم کنید.

هم‌چنین موتوری که در آن استفاده است از نوع توربو است. این نوع موتور سبب ماندگاری هود می‌شود و در کم‌بودن صدای هود تأثیرگذار است. به‌طوری‌که در دور آهسته میزان صدا 63 و در دور تند 65 دسی‌بل است. این مدل بهترین هود مخفی در بین هم‌رده‌های خود به‌حساب می‌آید. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • فیلتر آلومینیومی 3 لایه
  • صفحه‌کلید لمسی
  • قدرت مکش: 400 مترمکعب در ساعت
  • 24 ماه گارانتی

ایلیا استیل از در بین مارک‌های ایرانی جز بهترین مارک هود مخفی است که مدل هلما پلاس یکی از تولیدات آن است. شما می‌توانید هود مخفی هلما پلاس ایلیا استیل را با قیمت مناسب همراه با تخفیف ویژه از سایت یونیک لند خریداری کنید.

هود مخفی ایلیا استیل مدل هلما پلاس
هود مخفی ایلیا استیل مدل هلما پلاس

هود مخفی مارول مدل ورونا

بدنه هود ورنا بسیار زیبا و شکیل طراحی شده است. کلیدهایی که برای آن استفاده شده از نوع لمسی است و به دلیل داشتن سیستم ایمنی خودکار مانع از بروز حادثه می‌شود.

کشوی گرم‌کن هود مارول برای تهیه ماست خانگی، به‌عمل‌آوردن انواع خمیر، ذوب شکلات، گرم‌کردن غذا و غیره بسیار مناسب است. بهترین هود مخفی برند مارول مدل ورونا است؛ چون کم‌صدا است و میزان صدا به 56 دسی‌بل می‌رسد. از دیگر امکانات و ویژگی‌های این هود به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

  • حجم مکش: 700 مترمکعب در ساعت
  • ·       فیلتر آلومینیومی
  • ·       ریموت‌کنترل از راه دور
  • دارای سنسور دود و حرارت
  • ·       مجهز به لامپ‌های LED

برای اطلاعات بیشتر و خرید هود ورونا مارول می‌توانید به سایت یونیک لند مراجعه کنید و  علاوه بر قیمت درب کارخانه از تخفیف ویژه یونیک لند هم بهره‌مند شوید.

هود مخفی مارول مدل ورونا
هود مخفی مارول مدل ورونا

هود مخفی دیموند مدل H808

هود دیموند مدل H808 بدنه‌ای استیل و شیشه‌ای دارد و دارای رنگ‌های سفید و مشکی است. شیشه‌ای که در بدنه آن به‌کاررفته در برابر ضربه و حرارت مقاومت دارد. هم‌چنین صفحه شیشه‌ای آن را می‌توانید باز کنید و ببندید. 

لامپ‌های LED   که در این وسیله استفاده شده یکی در داخل هود و دیگری بر روی صفحه شیشه‌ای قرار دارد. همچنین هود دیموند دارای مکشی قوی است که قدرت آن به 750-900 مترمکعب در ساعت می‌رسد. مزایای بهترین هود مخفی از برند دیموند با مدل H808  موارد زیر هستند:

  • فیلتر آلومینیومی مگنتی
  • مجهز به سیستم هد سیور
  • ·       دارای پنل لمسی
  • ·       مجهز به ریموت‌کنترل
  • کم‌صدا
  • ·       دارای موتور فلزی به همراه 2 پروانه
  • ·       تعداد دور موتور: 4 دور
  • ·      24 ماه ضمانت

اگر قصد خرید هود مخفی دیموند مدل H808 از بهترین مارک هود مخفی را دارید به فروشگاه آنلاین یونیک چند سری بزنید و از تخفیف ویژه یونیک لند استفاده کنید.

هود مخفی دیموند مدل H808
هود مخفی دیموند مدل H808

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم بهترین هود مخفی از برندهای مختلف را به شما معرفی کنیم و شما را با امکانات و مزایای آنها آشنا کنیم. امیدوارم با خواندن این مطلب خریدی آسان و مطمئن داشته باشید و سال‌های طولانی از آن استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا هود مخفی تمام ذرات چربی، دود و بوی غذا را به‌خوبی جذب می‌کند؟

 هودهای مخفی تمام محدوده گاز را در برمی‌گیرند و باقدرت مکش قوی که دارند تمامی ذرات معلق در آشپزخانه را جذب می‌کنند.

ترموگارد که در بعضی هودهای مخفی وجود دارد چه مزیتی برای هود دارد؟

یک سیستم ایمنی و محافظ حرارتی است که در اطراف سیم‌پیچ موتور قرار دارد و از بروز حادثه در آشپزخانه جلوگیری می‌کند. همچنین موجب ماندگاری بالای موتور می‌شود.

لامپ SMD در هود مخفی نسبت به لامپ LED چه برتری دارد؟

گرما یا حرارت کمتری تولید می‌کند. مصرف انرژی آن کم است و طول عمر بالایی دارد.