3.7/5 - (3 امتیاز)

در سال‌های اخیر با به‌روزشدن تکنولوژی وسایل بسیاری برای آسان‌شدن کارهای بانوان در آشپزخانه ساخته شده است. یکی از این وسایل فر برقی رومیزی است که در پخت غذا، انواع شیرینی، نان و غیره می‌توان از آن استفاده کرد.

فرهای برقی با امکانات متنوعی که دارند در زمان تهیه غذای مهمانی به کار می‌آید. برخی از انواع فر برقی رومیزی وجود دارند که طبخ غذا را در مدت‌زمان کوتاهی انجام می‌دهند. برای اینکه با بهترین مارک فر برقی و قابلیت‌های برخی مدل‌های آنها آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را از دست ندهید.

معرفی بهترین مارک فر برقی رومیزی

یکی از عواملی که در خرید هر محصولی از جمله فرهای آشپزخانه باید به آن توجه شود مارک آن محصول است. هم اکنون به معرفی چند مارک فر برقی می‌پردازیم.

 برند داتیس

داتیس جز بهترین مارک فر برقی در ایران است که فعالیت خود را در ایوانکی تهران و از سال 85 شروع کرد. شعار داتیس مشتری‌مداری و نوآوری است؛ زیرا همواره تلاش کرده در طراحی محصولاتش نوآوری داشته باشد و از قطعات باکیفیت استفاده کند.

فر برقی داتیس مدل 696

فر برقی داتیس مدل 696 دارای طراحی منحصربه‌فرد و جنس بدنه شیشه و استیل است که موجب شده بر زیبایی آن افزوده شود. لعابی بودن سطح داخلی این محصول تمیزکردن آن را آسان می‌کند. شیشه سه جداره آن از جنس سکوریت و در برابر حرارت مقاوم است. صفحه نمایشگری که برای این مدل از فر برقی داتیس استفاده شده است از نوع لمسی است.

کانوکشن نوعی فن پرقدرت است که در فرهای پیشرفته وجود دارد. این فن در یکنواخت کردن دمای درون انواع فر برقی هنگام پخت‌وپز مؤثر است. این فن گـرما را یکنواخت به مواد غذایی انتقال می‌دهد تا غذا زودتر پخته شود.

هم‌چنین این محصول دارای سیستم افزایش سریع دمای داخل فر بریان کردن، پخت معمولی و کباب‌کردن در حد عالی انجام می‌شود. از دیگر امکانات و قابلیت‌های آن این مدل از فر برقی از مارک داتیس موارد زیر هستند:

  • مجهز به سنسور پخت گوشت
  • مجهز به تایمر دیجیتالی تمام لمسی
  • دارای موتور جوجه‌گردان
  • ترمو سویچ ایمنی خودکار
  • دارای ریل تلسکوپی ساخت آلمان
  • مجهز به ترموستات برای تنظیم دمای المنت

شما می‌توانید فر برقی رومیزی داتیس مدل 696 را از سایت یونیک لند با تخفیف ویژه خریداری کنید و با ارسال سریع درب منزل تحویل بگیرید.

فر برقی رومیزی داتیس
فر برقی رومیزی داتیس

فرهای برقی مارک کن

مارک کن یکی از تولیدکنندگان انواع فر برقی رومیزی است در ایران است کارخانه لوازم خانه و آشپزخانه کن فعالیت خود را از سال ۶۲ آغاز کرد. برند کن با راه‌اندازی آزمایشگاه پیشرفته، استفاده از فناوری روز، بهره‌مندی از متخصصین ایرانی با افزایش تنوع در تولیدات خود توانست کار خود را گسترش دهد و از سال ۱۳۸۰ انواع اجاق‌گاز، فر برقی و سینک را تولید کند.

 در ساخت این محصولات مواد اولیه و قطعات درجه یک به‌کاررفته است از افتخارات آن می‌توان به دریافت تندیس و گواهینامه واحد نمونه صنعتی اداره سمت اشاره کرد.

فر برقی کن مدل 374B

درب شیشه‌ای فر برقی رومیزی کن مدل 374B از جنس سکوریت، سه جداره نشکن و جداشونده است. به علاوه صفحه‌کلیدی تمام لمسی برای این فر برقی به کار برده‌اند. ظرفیت داخلی آن 70 لیتر بوده و قسمت داخلی فر به‌آسانی تمیز می‌شود جون جنس آن لعابی است. حداکثر دمای آن 250 است و قابلیت یخ‌زدایی مواد غذایی یخ‌زده را آب می‌کند.

فر کن مدل 374B دارای 11 برنامه پخت متنوع است. سیستم پخت سریع یکی از قابلیت‌های موردتوجه آن است. دارای کانوکشن یا همان فن است که گرما را به تمام نقاط فر منتقل می‌کند و پخت بهتر انواع غذا و شیرینی تأثیرگذار است. این مدل فر برقی با داشتن ریل تلسکوپی به‌راحتی غذا از فر بیرون می‌آید و نیاز نیست دست خود را کامل به درون فر برقی ببرید. برخی دیگر از قابلیت‌ها این مدل فر را برای شما بیان می‌کنیم:

  • مجهز به موتور جوجه‌گردان
  • فن خنک‌کننده تمام‌اتومات
  • سنسور پخت گوشت
  • ·       24 ماه گارانتی
  • برنامه قفل کودک
  • ·        برنامه ایمنی خودکار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فر برقی داتیس مدل 374B به سایت یونیک لند سری بزنید. با خرید از این سایت تخصصی از تخفیف ویژه بهره‌مند می‌شوید.

فر برقی داتیس مدل 374B
فر برقی داتیس مدل 374B

فرهای برقی برند ایلیا استیل

گروه صنعتی فردوس کاران که محصولات آن به مارک ایلیا استیل معروف است در سال 1385 تأسیس شد. ایلیا استیل جز اولین‌ها فر برقی رومیزی در ایران است. تمام محصولاتی که در سبد تولیدات آن وجود دارد با فناوری‌های پیشرفته و ماشین‌آلات ایتالیایی ساخته شده است.

برخی قطعاتی که در ساخت فر برقی ایلیا استیل به‌کاررفته وارداتی هستند برای مثال استیل و شیشه فرهای برقی آن وارد می‌شود تا محصولاتی باکیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه به دست مشتریان برسد. تمام این تلاش‌ها نشانه مشتری‌مداری است.

فر برقی ایلیا استیل مدل IO 108

فر برقی ایلیا استیل مدل IO 108 یکی بهترین‌ها در بین انواع فر برقی است که کارخانه ایلیا استیل تولید می‌کند. نوع طراحی آن کلاسیک است و رنگ آن مشکی و قاب دور آن طلایی است. بر روی آن ساعت آنالوگ زیبایی نصب شده و ظرفیت داخلی آن 65 لیتر است.

با کمک سیستم خودتمیزشونده این محصول می‌توان ذرات به‌جامانده غذا در فر برقی را به‌راحتی تمیز کرد. عملکرد آن به این صورت است که غذاهای باقیمانده را به خاکستر تبدیل می‌کند و مدت‌زمان اجرای سیستم بستگی به کثیف بودن فر آشپزخانه دارد. معمولاً 2 تا 4 ساعت کافی است. برخی از مزایای این مدل از فر ایلیا استیل به شرح زیر است.

  • 8 برنامه مختلف برای پخت
  • مجهز به فن کانوکشن
  • دارای تایمر
  • جوجه‌گردان دارد
  • مجهز به سنسور حرارتی
  • 24 ماه گارانتی

درصورتی‌که از بین بهترین مارک فر برقی، مارک ایلیا استیل را انتخاب کرده‌اید و قصد خرید این مدل را دارید می‌توانید به سایت یونیک لند را بررسی کنید. با خرید از این سایت به شما تخفیفات تیرماه تعلق خواهد گرفت.

فر برقی ایلیا استیل مدل IO 108
فر برقی ایلیا استیل مدل IO 108

سخن پایانی:

در این مطلب در مورد برخی از مارک‌ها که تولید کننده بهترین مارک فر برقی در ایران هستند صحبت کردیم و در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین فر برقی در این مارک‌ها پرداختیم. از ویژگی‌های خاص هر مدل توضیحاتی بیان نمودیم. امیدواریم با خواندن این مطالب هنگام انتخاب فر آشپزخانه آن چه که موردنظرتان است پیدا کنید و از خرید خود راضی باشید.

سوالات متداول

سیستم افزایش دمای سریع در فرهای برقی چه کاربردی دارد؟

سیستم افزایش دمای سریع برای بریان کردن مرغ به‌خوبی عمل می‌کند.

چگونه داخل فرهای برقی را تمیز کنیم؟

برخی از فرهای برقی سیستم خودتمیزشونده دارند که ذرات باقیمانده غذا را به خاکستر تبدیل و فر را تمیز می‌کنند.