4.2/5 - (6 امتیاز)

شیرآلات چه مارکی خوبه؟ بهترین برند شیرآلات چیست؟ شیرآلات خارجی بخرم یا داخلی؟ شیرآلات خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه نکاتی را باید هنگام خرید شیرآلات مد نظر داشته باشیم؟ بهترین برندهای شیرآلات ایرانی چیست؟
اگر شما هم تجربه‌ی خرید شیرآلات را داشته باشید، قطعاً سوال‌های بالا ذهن شما را هم برای مدتی درگیر خود می‌کند. شیرآلات علاوه بر جنبه‌ی زیبایی از کاربردی‌ترین قطعات خانه به شمار می‌آید.

اگر شیرآلات را متناسب با خانه خود انتخاب نکنید، ممکن است بعد از چند سال باعث دردسر برای شما شود. از این رو بهتر است قبل از خرید شیرآلات حتماً در مورد انواع آن تحقیق کنید. شما با خواندن این مطلب می‌توانید به‌راحتی در مورد خرید شیرآلات خود تصمیم بگیرید. در این مطلب ما انواع شیرآلات ایرانی و خارجی را با هم مقایسه کرده، ویژگی‌های شیرآلات خوب را بررسی می‌کنیم تا بتوانید بهترین محصول را برای خانه خود بخرید. در ادامه همراه ما باشید تا بدانید شیرآلات چه مارکی خوبه؟

تفاوت شیرآلات ایرانی و خارجی

برای خرید شیرآلات خود حتماً باید به ایرانی بودن یا خارجی بودن آن توجه کنید. یکی از اساسی‌ترین نکتهٔ خرید شیرآلات همین گزینه است. شیرآلات ایرانی و خارجی تفاوت‌هایی دارند که بهتر است قبل از خرید به آن‌ها توجه کنید. در ابتدا به تفاوت‌های آن‌ها می‌پردازیم و بعد از آن بهترین برند شیرآلات را با هم مقایسه می‌کنیم.

قیمت شیرآلات خارجی و ایرانی

اگر محدودیت قیمت داشته باشید پس باید به خارجی بودن یا داخلی بودن شیرآلات خود توجه کنید. در گذشته که دلار ۴۲۰۰ بود، شیرآلات خارجی دوبرابر شیرآلات داخلی قیمت داشتند.

باگذشت زمان و تغییر قیمت دلار، قیمت شیرآلات خارجی به شش برابر قیمت شیرآلات داخلی هم رسیده است. در واقع شما با هزینهٔ یک شیر دستشویی خارجی می‌توانید نصف شیرآلات ایرانی خانه خود را بخرید.

لوازم جانبی شیرآلات خارجی و ایرانی

شیرآلات خارجی دیرتر از لوازم جانبی شیرآلات داخلی خراب می‌شوند. اما اگر خراب شدند به‌سختی می‌توانید لوازم جانبی آن را در بازار پیدا کنید. علاوه‌برآن هزینهٔ تعمیر لوازم شیرآلات خارجی بیش‌تر از لوازم داخلی است.

اصل نبودن شیرآلات خارجی

امروزه افراد سودجو در هر بازاری وجود دارند. در هنگام خرید شیرآلات خارجی باید به این نکته توجه کنید که ممکن است جنس‌های چینی بی‌کیفیت را به‌جای جنس‌های اصل به شما بفروشند. پس توصیه می‌کنیم اگر تمایل بر خرید شیرآلات خارجی دارید، حتماً با کارشناس‌ها و متخصصین مشورت کنید و سپس بخرید. برای این کار می‌توانید با کارشناسان ما در یونیک لند تماس بگیرید.

جنس شیرآلات

اکثر شیرآلات ایرانی و خارجی از آلیاژ برنج ساخته می‌شوند. طبق استاندارد، هر شرکتی باید کم‌ترین میزان آبکاری را روی محصولات خود انجام بدهد. این عدد در شرکت‌های خارجی ۲۰ الی ۲۲ و در شرکت‌های ایرانی به ۳۰ می‌رسد.

بهترین برند شیرآلات

بهترین برند شیرآلات

شیرآلات چه مارکی خوبه؟ نکات مهم

امروزه در بازار مارک‌های ایرانی طرف‌داران زیادی پیدا کرده‌اند. چرا که این محصولات کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند. ویژگی‌های یک شیرآلات خوب را برای شما بررسی می‌کنیم تا بهترین محصول را برای خانه خود خریداری کنید.

 بدنه شیرآلات

شیرآلات از آلیاژ برنج، روی و مقدار کمی سرب ساخته می‌شوند. سرب یکی از آلیاژهای سمی است که برای بدن ضرر دارد. تولیدکنندگان سعی می‌کنند شیرآلات را با کم‌ترین میزان سرب بسازند که درصد آن کم‌تر از ۲.۵ است.

برخی دیگر از تولیدکنندگان در ساخت شیرآلات از استیل ضدزنگ استفاده می‌کنند. محصولات مارک استیل البرز و شیرآلات کن همگی از استیل هستند. هزینه شیرآلات استیل از شیرآلات برنج بیش‌تر است که باتوجه‌به بودجه خود می‌توانید خریداری کنید.

ارتفاع شیرآلات

در خرید شیر ظرف‌شویی باید به ارتفاع آن توجه کنید. این ارتفاع باید استاندارد باشد. علاوه بر استاندارد بودن ارتفاع شیر باید به محیطی را که می‌خواهید در آن شیر را کار بگذارید هم توجه کنید. شیر ظرف‌شویی نباید خیلی بلند یا خیلی کوتاه باشد. در هر دو صورت هنگام استفاده اذیت می‌شوید.

کارتریج سرامیکی

در خرید شیرآلات سعی کنید محصولی خریداری کنید که دارای کارتریج سرامیکی باشد. این نوع کارتریج هم دوام بسیار عالی‌ای دارد هم پس از مدتی خراب نمی‌شود.

کارتریج‌های دیگر هم تا چند سال ممکن است آب از آن‌ها چکه نکند اما هرگز، کیفیت کارتریج‌های سرامیکی را ندارند. قیمت کارتریج‌های سرامیکی با دیگر کارتریج‌ها یکی است و توصیه می‌شود در هنگام خرید به نوع کارتریج حتماً توجه کنید.

شیرآلات اهرمی، راحتی بیش‌تر

در مقایسه با دیگر شیرآلات، شیرآلات اهرمی طرف‌داران بیش‌تری دارند. دلیل این محبوبیت این است که کار کردن با این شیرآلات بسیار آسان‌تر از بقیهٔ شیرآلات است. همچنین این شیرآلات به اکثر سبک‌های خانه می‌آید و ظاهری شیک دارند.

لیست بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

در این قسمت ما بهترین مارک شیرآلات ایرانی را معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید به‌راحتی با یکدیگر مقایسه کنید تا بدانید از میان برندهای ایرانی شیرآلات چه مارکی خوبه؟

برند kwc

این شرکت در سال ۱۳۶۳ در شهرک صنعتی کاوه تأسیس شد و در سال ۱۳۸۰ به بهره‌برداری رسید. این شرکت تحت لیسانس شرکت kwc سوئیس است. شرکت kwc شیرآلات ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات چشمی، شیرآلات توکار، شیرآلات رنگی، شیرآلات ترموستاتیک، شیرآلات الکترونیکی و فلاش تانک توکار را به بازار عرضه می‌کند.

برند KWC

برند KWC

برند شودر

شیرآلات شودر از سال ۱۳۷۰ شروع به فعالیت کرد. هدف این مجموعه کیفیت بالای محصولات، کسب رضایت مشتری، دوام و زیبایی و به‌روز بودن محصولات است. محصولات شودر علاوه بر کیفیت بالا، زیبایی بسیار زیادی هم دارند که می‌تواند انتخاب مناسبی برای خانه شما باشد.

برند کسرا

شرکت کسرا در سال ۱۳۶۷ شروع به واردکردن محصولات تجهیزات بهداشتی ساختمان کرد و در سال ۱۳۸۱ کارخانه شیرآلات بهداشتی کسرا تأسیس شد. امروزه شیرآلات کسرا بیش از ۱۵۰ طرح، رنگ و مدل تولید می‌کند.

برند کسرا

برند کسرا

برند شیرآلات راسان

شرکت راسان از سال ۱۳۷۶ تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان را شروع کرد. این شرکت نمایندگان توزیع زیادی در سراسر کشور دارد و به کشورهای عراق، افغانستان و حوزه خلیج‌فارس محصولات خود را صادر می‌کند. تمامی محصولات راسان از بهترین متریال ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

اگر قصد مشاهده و خرید محصولات راسان را دارید میتوانید به صفحه خرید شیرآلات راسان مراجعه کنید.

شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان یکی از پیشتازان در عرصه تولید محصولات بهداشتی ساختمان است. محصولات این شرکت با استفاده از ماشین‌آلات به‌روز دنیا ساخته شده و این شرکت یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید شیرآلات ساختمانی است.

اگر قصد مشاهده و خرید محصولات قهرمان را دارید میتوانید به صفحه خرید شیرآلات قهرمان مراجعه کنید.

۵ برند برتر شیرآلات خارجی

بعد از بررسی شیرآلات داخلی و معرفی آن‌ها، در این قسمت شیرآلات خارجی را معرفی می‌کنیم تا شما لیست کاملی از برندها داشته باشید و بدانید در بازار محصولات خارجی شیرآلات چه مارکی خوبه؟

مارک moen

این برند یکی از برندهای تولیدکننده شیرآلات خارجی است که به‌صورت تخصصی به تولید شیرآلات بهداشتی حمام می‌پردازد. عمر بالای محصولات این برند باعث شده تا بین مردم طرف‌دار زیادی پیدا کنند.

برند Pfister

اگر شما هم طرف‌دار برندهای لوکس و لاکچری هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به محصولات این برند بیندازید.این برند یکی از معتبرترین برندهای شیرآلات است که تنوع زیادی در محصولات خود دارد. هنگام خرید از این برند شما گزینه‌های زیادی دارید و به‌راحتی می‌توانید انتخاب کنید.

برند Pfister

برند Pfister

مارک Danze

این برند به دلیل خلاقیت بسیار بالا در بین مردم محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. محصولات این برند علاوه بر کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسبی هم نیز دارند. عمر این محصولات معمولاً زیاد است و از نظر اقتصادی انتخاب مناسبی است.

برند  American standard

اگر فرد سخت‌پسندی هستید و به‌سختی محصولی نظر شما را به خود جلب می‌کند، به شما توصیه می‌کنیم که حتماً به سراغ این برند بروید. یکی دیگر از برندهای پر طرف‌دار برند  American standardاست که محصولاتش علاوه بر کیفیت ظاهر زیبایی نیز دارند.

بهترین مارک شیرآلات

بهترین مارک شیرآلات

مارک Delta

برند  Deltaاز پرفروش‌ترین مارک‌های خارجی در بین ایرانیان است. اگر به دنبال محصولاتی هستید که در عین زیبایی، لوکس هم باشند به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً برند دلتا را جز لیست خرید خود قرار بدهید.

سخن پایانی

خرید شیرآلات یکی از چیزهایی است که اگر بادقت انتخاب نشود ممکن است بعد از مدت کوتاهی شما را درگیر تعمیر و تعویض کند. پس بهتر است قبل از خرید شیرآلات خانه خود حتماً تحقیق کنید و با افرادی که قبلاً خرید کرده‌اند مشورت کنید.

تیم یونیک لند کنار شماست تا به‌آسانی بتوانید شیرآلات خانه خود را انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی، کیفیت را به همراه داشته باشید. با مراجعه به دیگر بخش‌های سایت یونیک لند می‌توانید قیمت انواع شیرآلات را با هم مقایسه کنید و سفارش دهید.

امیدواریم که این مطلب به شما در انتخاب شیرآلات منزل خود کمک کرده باشد. خوشحال می‌شویم نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

شیرآلات خارجی بخرم یا ایرانی؟

اگر محدودیت بودجه ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که شیرآلات خارجی بخرید. در غیر این صورت محصولات ایرانی با قیمت بسیار مناسب و طول عمر بالا نیز در بازار موجود هستند که می‌توانید برای خانه خود خریداری کنید.

قیمت شیرآلات ایرانی بهتر است یا خارجی؟

با نصف هزینه‌ی شیرآلات خارجی می‌توانید بسیاری از شیرآلات ایرانی خانه خود را تهیه کنید. همچنین لوازم جانبی شیرآلات ایرانی در بازار ایران راحت‌تر پیدا می‌شود.